بازدید 16679
۱
محرومیت از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان

برانکو ایوانکوویچ اخراج شد

پس از پایان این بازی، هواداران پرسپولیس به شدت برانکو را تشویق کردند. او بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد ولی در بازی برگشت روی نیمکت تیم حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 17 September 2018

بازگشت پرسپولیس در نیمه دوم باعث شد تا هواداران جشن صعود بگیرند و با نورافشانی جلوه زیبایی به ورزشگاه بدهند اما دقایق پایانی بازی و تصمیم های عجیب داور ازبک باعث عصبی شدن کادرفنی بخصوص برانکو شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل با نتیجه سه بر یک به پایان رسید تا پرسپولیس راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود و این در حالی بود که تا پایان این دیدار حدود ۷۴ هزار پرسپولیسی در ورزشگاه حضور داشتند.

سرمربیان دو تیم که همانند نیمه نخست، ۴۵ دقیقه دوم را هم از کنار زمین نظاره‌گر بودند و بازی را با حساسیت دنبال می کردند بارها به سوت های داور اعتراض داشتند اما بر خلاف نیمه اول ، احمد نورالهی وگادوین منشا بارها با تحریک هواداران، از آن‌ها خواستند پرسپولیس را تشویق کنند و به داور اعتراض نکنند.

برانکو ایوانکوویچ اخراج شد

ایرماتوف مشهور در لحظات پایانی سرمربی پرسپولیس را بدلیل اعتراض شدید از کنار زمین اخراج کرد. اعتراض به داوری و اتلاف وقت باعث شد تا داور در لحظات پایانی سرمربی پرسپولیس را از کنار زمین اخراج کند. پس از پایان این بازی، هواداران پرسپولیس به شدت برانکو را تشویق کردند. او بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد ولی در بازی برگشت روی نیمکت تیم حضور خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک جان تیتر زدنت افتضاحه یعنی قشنگ تابلوه که کیسه کشی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار