بازدید 2401

قیمت طلا با تشدید جنگ تجاری آمریکا افزایش یافت

قیمت طلا با افزایش خرید در بازار و در میان نگرانی برای اعمال مجدد تعرفه از سوی ترامپ بر کالاهای چینی به 1196.72 دلار در هر اونس افزایش یافت.
کد خبر: ۸۳۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 17 September 2018

قیمت طلا با افزایش خرید در بازار و در میان نگرانی برای اعمال مجدد تعرفه از سوی ترامپ بر کالاهای چینی به 1196.72 دلار در هر اونس افزایش یافت.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، پس از اینکه قیمت طلا در روز جمعه کاهش یافت، خریداران به خرید روی آوردن و این امر در میان نگرانی برای اعمال مجدد تعرفه از سوی ترامپ بر کالاهای چینی، موجب افزایش قیمت طلا شده است.

هر اونس طلا با 1.87 دلار افزایش 1196.72 دلار فروخته شد. طلا روز جمعه 0.6 درصد از ارزش خود را از دست داد و هفته گذشته، سومین هفته متوالی کاهشی خود را ثبت کرد.

یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت احتمالا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تعرفه‌های جدیدی بر حدود 200 میلیارد دلار از واردات چین اعمال خواهد کرد.

جی مینگ، تحلیلگر ارشد در شاندونگ گلد گروپ گفت: «واکنش قیمتی نشان می‌دهد که تاثیر اخبار در مورد تعرفه اندکی کم شده است.»

«به محض اینکه تاثیر جنگ تجاری واضح‌تر شود، ما حتی می‌توانیم شاهد حرکت سریع طلا به سرعت به سوی سطوح 1230 تا 1240 دلار در هر اونس باشیم...به نظر می‌رسد که نسبتا فرصت خوبی برای خرید طلا در این سطح باشد.»

قیمت طلا در میان تشدید تنش‌های تجاری جهانی و تحت فشار افزایش نرخ بهره آمریکا از آوریل حدود 1.2 درصد از ارزش خود را از دست داد

ادوارد میر، تحلیلگر بازار طلا در یادداشتی نوشت: «ما باید گمان کنیم که دلار به حالت افزایشی برمی‌گردد به ویژه اگر فضای تجاری در آستانه نشست ماهانه فدرال رزرو بدتر شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار