بازدید 2157

نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد امروز اعلام می شود

کد خبر: ۸۳۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 17 September 2018

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: سازمان سنجش اعلام کرده است که نتایج پذیرش دوره های کارشناسی ارشد ۹۷ دانشگاه آزاد امروز اعلام می شود.

به گزارش مهر، امیررضا شاهانی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره اعلام نتایج دوره های کارشناسی ارشد سال ۹۷ گفت: سازمان سنجش اعلام کرده است که امروز نتایج اعلام می شود.

روز گذشته ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش به مهر گفته بود: نتایج پذیرش دانشجوی دانشگاه آزاد در کنکور ارشد ۹۷ فردا ۲۶ شهریور اعلام می شود و داوطلبانی که در زمان مقرر با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند می توانند نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته‌محلهای این دانشگاه را فردا دوشنبه ۲۶ شهریور از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مشاهده کنند.

این در حالی است که همزمان با اعلام رئیس سازمان سنجش، علیرضا رهایی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اعلام کرد: نتایج دوره های کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه آزاد امشب ( ۲۵ شهریورماه) اعلام خواهد شد.

مسئولان امر دلیل تناقض گویی برای زمان دقیق اعلام نتایج و تأخیر در آن را به درستی اعلام نکرده اند. همچنین تا این لحظه نه دانشگاه آزاد و نه سازمان سنجش ساعت دقیق زمان اعلام نتایج نهایی دوره های مذکور را اعلام نکرده و بلاتکلیفی و سردرگمی داوطلبان همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر