بازدید 1771
ادامه روزمرگی در فدراسیون غبار گرفته بعد از خانه تکانی؛

سرمربی ناکام تیم ملی بوکس تا المپیک ابقا شد

کد خبر: ۸۳۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 17 September 2018

با تصویب شورای فنی فدراسیون بوکس، اکبر احدی تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، عصر امروز (یکشنبه) ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس با حضور ۷ عضو از ۹ اعضای این شورا در محل فدراسیون برگزار و در خصوص نتایج و عملکرد تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک جوانان بحث شد.

همچنین اعضای حاضر در جلسه نیز در مورد تعیین سرمربی برای تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان رای گیری کردند که به این ترتیب، اکبر احدی تا مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور انتخاب شد. به این ترتیب احدی باید برنامه‌های پیشنهادی خود را در جلسه بعدی شورا ارائه دهد تا مصوبه برنامه پیشنهادی‌اش را دریافت کند.

با تصمیم اعضای حاضر در این جلسه، مصوب شد تیم ملی جوانان با ترکیب یک ورزشکار(سجاد موسوی) و یک مربی (عبدالرضا انصاری) به رقابت‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس‌آیرس اعزام شود. استفاده از مربیان درجه یک خارجی برای رده‌های پایه و آموزش دیدن مربیان داخلی توسط مربیان درجه یک خارجی، از دیگر مصوبات این جلسه بود. طبق گفته حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، این مربیان احتمالا از کشورهای کوبا، ازبک و ... خواهد بود. علیرضا استکی، اکبر احدی، طاهر جباری، رضا مهدی‌پور، رضا قاسمی، محمدرضا صمدی، محمد ستارپور اعضای حاضر در جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس بودند. در این جلسه علی مظاهری و سعید نوروزی حضور نداشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل