بازدید 5707
۲
لیگ قهرمانان

پرسپولیس-الدحیل/نصف ونیمه مقابل حریف کهکشانی

کد خبر: ۸۳۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ 17 September 2018

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس امروز در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در بازی رفت در قطر با وجود نمایش برابر و همسطح با تیم متمول عربی که بهترین نتایج یکسال اخیر فوتبال باشگاهی آسیا را داشته؛ متحمل شکست یک بر صفر شده است. شکستی که شاید برای هواداران این تیم در نگاه اول خوشایند نباشد اما با توجه به پتانسیل و هزینه بالای باشگاه‌های قطری‌ها و حسابی که الدحیل امسال روی جام لیگ قهرمانان باز کرده و عملکرد این تیم می‌توان نتیجه رقم خورده در دوحهه را برای نماینده ایران نه اینکه ایده‌آل اما تا حدی راضی‌کننده دانست.

پرسپولیس- الدحیل/با تیم نصف ونیمه مقابل لشگر نجومی قطری ها

دو تیم؛ قهرمانان لیگ کشورها‌ی‌شان هستند اما وقتی به نتایج گذشته‌ آنها در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نگاه می‌کنیم می‌توان الدحیل را حداقل روی کاغذ محتمل‌ترین گزینه برای قهرمانی دانست.‌ آنها تنها تیمی هستند که در مرحله گروهی با 18 امتیازِ کامل و پیروزی در همه بازی‌ها پا به مرحله حذفی گذشته‌اند. این تیم در مرحله یک هشتم نیز العین امارات را در مجموع دو بازی با نتیجه 8 بر 3 از پیش رو برداشت تا حالا برای حذف پرسپولیس دندان تیز کرده باشد.

شاگردان برانکو هم درست است که به عنوان صدرنشین از گروه‌شان صعود کرده‌اند اما در نتایج‌شان یک باخت و یک تساوی هم دیده می‌شود. سرخپوشان در گام بعدی‌شان مقابل الجزیره از لحاظ نتیجه‌ای در مجموع دو بازی به تساوی 4 بر 4 رسیدند اما به لطف گل زده بیشتر در امارات موفق به صعود شدند. جدا از اختلاف عملکردی دو تیم, پرسپولیسی‌ها که در فصل قبل لیگ قهرمانان موفق به حضور در نیمه نهایی هم شده بودند برای این بازی یک مشکل بزرگ دارند. آنها که با رای فیفا از جذب بازیکن محرم هستند, امروز سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت. با این حال اما برانکو و شاگردانش در این بازی تنها نیستند و می‌توانند روی 80-70 هزار هواداری که برای تشویق آنها به ورزشگاه آزادی می‌آیند حساب کنند. این بازی از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرسپولیس محبوب قلبها قهرمان بعدی اسیاست
بچه ها بکوشید جامه غبرت بپوشید بازی را دردست گیرید تخم زال بپاشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار