بازدید 4742
فوتبال اروپا

یوونتوس 2-1 ساسولو/ موتور رونالدو، با دبل روشن شد

با آغاز نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و رونالدو موفق شد با به ثمر رساندن 2 گل، طلسم ناکامی های خود را شکسته و یوونتوس نیز با برتری 1-2 به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافت.
کد خبر: ۸۳۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰ 17 September 2018

یوونتوس موفق شد با ارائه یک نمایش هجومی در نیمه دوم و دبل رونالدو، ساسولو را نیز به صف قربانیان خود اضافه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، یوونتوس با این پیروزی 12 امتیازی شد و با اختلافی سه امتیازی نسبت به ناپولی در صدرجدول ماند. اگرچه تیم آلگری در نیمه اول قادر به خلق حتی یک موقعیت جدی نیز روی دروازه ساسولو نبود، اما با آغاز نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و رونالدو موفق شد با به ثمر رساندن 2 گل، طلسم ناکامی های خود را شکسته و یوونتوس نیز با برتری 1-2 به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافت.

یوونتوس 2-1 ساسولو/ موتور رونالدو، با دبل روشن شد

اولین فرصت جدی بازی توسط ساسولو ایجاد شد. در دقیقه 20 طی یک ضربه کرنر، فراری ضربه سری به سمت دروازه یوونتوس زد که شزنی توپ را مهار کرد. سه دقیقه بعد یوونتوس فرصت خوبی برای گلزنی داشت. ابتدا شوت دیبالا توسط مدافعان بلوکه شد اما در برگشت توپ به مانژوکیچ رسید که بازهم مدافعان ساسولو شوت مهاجم یوونتوس را بلوکه کردند. در دقیقه 36، کانسلو که در این بازی بسیار در حمله مشارکت داشت سانتری به روی دروازه انجام داد که لیرولا در آستانه زدن گل به خودی بود اما ضربه او به کونسیلی، دروازه بان ساسولو خورد و تیم مهمان از گل خوردن نجات یافت. نیمه اول با بازی خسته کننده یوونتوس با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

شرح گلها

دقیقه 49 در ضربه کرنر، یوونتوس توانست به گل برسد. پس از سانتر بازیکن یوونتوس، فراری از ساسولو توپ را به تیرک دروازه خودی کوبید و در برگشت، رونالدو در مقابل خط دروازه توپ را گل کرد. این نخستین گل رسمی رونالدو با پیراهن یوونتوس بود.

دقیقه 64، یوونتوس در یک ضد حمله به گل رسید. پاس امره جان به کریستیانو رونالدو رسید و مهاجم پرتغالی با شوتی دقیق، توپ را به گوشه دروازه ساسولو فرستاد. 

دقیقه 91، سانتر خوب دی فرانچسکو با ضربه سر عالی باباکار همراه شد تا ساسولو یکی از گل ها را جبران کند.

یوونتوس 2-1 ساسولو/ موتور رونالدو، با دبل روشن شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر