بازدید 2846
۱
مصطفوی:

بودجه فدراسیون80میلیارداست،چطور 75میلیارد به کی‌روش بدهد؟

کد خبر: ۸۳۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 16 September 2018

داریوش مصطفوی رییس و دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال طی چند دوره مختلف پس از انقلاب، به هزینه 5میلیون و 800 هزار دلاری (حدود 75 میلیارد تومان با ارز آزاد) برای آماده سازی تیم ملی که از سوی کی‌روش به فدراسیون فوتبال اعلام شده، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مصطفوی گفت: برای یک برنامه معمولی که برای حضور در جام ملت‌ها آسیا ارائه شده,،کی‌روش این درخواست عجیب و نجومی را داشته است. کی‌روش هزینه‌ها را در فوتبال ما زیاد کرده است. شاید هیچ مربی‌ در دنیا نیست که از نظر دستمزد و برنامه‌ریزی اینقدر گران باشد. ما در گذشته به آسیا رفتیم و سوم شدیم و در بازی با عربستان دو پنالتی قطعی برای‌مان گرفته نشد و باعث شد به فینال نرویم. حالا فدراسیون با محبوبیتی که کی‌روش دارد مجبور است او را نگه دارد. شاید خود مسئولان فدراسیون هم از این موضوع دل‌شان خون باشد اما چه کار می‌توانند انجام دهند؟ چطور می‌توانند وقتی بودجه فدراسیون 80 میلیارد تومان است, 75 میلیارد آن را فقط برای جام ملت‌ها کنار بگذارند؟

این بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس گفت: زمانی بود که فدراسیون‌های قبل از فدراسیون تاج با کمتر از یک میلیارد تومان بودجه هم می‌توانستند, کار کنند اما الان با گسترش فوتبال ساحلی, فوتسال و فوتبال بانوان نمی‌شود با یک میلیارد تومان کاری کرد. زمانی که ما در فدراسیون بودیم بودجه‌مان حدود 45 میلیون تومان بود که 200 میلیون تومان هم قرض کردیم و با 245 میلیون به جام جهانی 1998 رفتیم, اما الان خوشبختانه یا متاسفانه با افزایش رشته‌ها به بودجه بالاتر احتیاج است. الان باید اذعان کنیم که از لحاظ کسب مقام در تمام رشته‌ها فدراسیون کنونی موفق‌تر عمل کرده است.

همه بدبختی‌های فوتبال ما زیر سر کفاشیان است

مصطفوی ادامه داد: برای اینکه کی‌روش سرجای خودش بنشیند, باید مقداری از خود گذشتگی داشته باشیم. فدراسیون الان دارد خوب مدیریت می‌کند آن هم بعد از کفاشیانی که همه بدبختی‌های فوتبال ما زیر سر اوست. با‌ج‌هایی که در زمان کفاشیان داده شد و افرادی که دخالت کردند و کی‌روش را آوردند. می‌‌توانید آنها را پیدا و از آنها سؤال کنید که چه اتفاقاتی رخ داد. کفاشیان پایه را کج گذاشت و این پایه دارد تا ثریا همینطور کج می‌رود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کی روش کدام بازیکن شش دانگ یا کدام مربی با دانش را تربیت کرده؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار