بازدید 3441
سوژه

سورپرایز برانکو برای بازی سرنوشت مقابل الدحیل

کد خبر: ۸۳۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 16 September 2018

برانکو از سورپرایزی می‌گوید که همیشه نتیجه معکوس داشت. آیا پروفسور باز هم از مطرح کردن این موضوع قصد به هم زدن ذهن مربی حریف را دارد؟

به گزارش تابناک ورزشی، بازی با الدحیل شاید مهم‌ترین مسابقه پرسپولیس در دوران حضور برانکو باشد. دیداری که حدود ۲۴ ساعت دیگر آغاز می‌شود و تعیین می‌کند پرسپولیس برای دومین سال متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند یا نه. این بازی به قدری حساس است که فکر برانکو را هم به هم ریخته است. برانکو در مصاحبه اخیرش از سورپرایزش در بازی با الدحیل پرده برداشت. حال سوال این است، سورپرایز پروفسور چه می‌تواند باشد؟

قطعا سورپرایز پرسپولیس در خط دروازه نخواهد بود و برانکو به خاطر رفع خستگی بیرانوند، در بازی با نساجی به این دروازه‌بان استراحت داد تا با تمرکز کامل به مصاف الدحیل برود. اما بعید نیست ترکیب دفاعی پرسپولیس در این مسابقه همه را غافلگیر کند. پرسپولیس در بازی با نساجی، چند دقیقه آخر را با ترکیبی بازی کرد که بی‌سابقه بود. آخرین تعویض برانکو در دیدار قبلی، بیرون کشیدن ماهینی و حضور شایان مصلح بود. تعویضی که خط دفاع پرسپولیس را به کل تغییر داد. شایان مصلح به سمت چپ دفاعی منتقل شد، محمد انصاری از سمت چپ به مرکز آمد، شجاع خلیل‌زاده به سمت راست انتقال یافت و نزدیک به ده دقیقه را دفاع راست بازی کرد. یعنی پرسپولیس در کنار شایان مصلح، از سه بازیکنی استفاده کرد که سال‌ها مدافع میانی بازی کردند و ریسک گل خوردن تیم را کاهش می‌دهند.

سورپرایز برانکو برای بازی سرنوشت مقابل الدحیل

با این ترکیب، با توجه به محرومیت سیامک نعمتی، برانکو می‌تواند حسین ماهینی را یک خط جلوتر ببرد و جای خالی او را پر کند. امید عالیشاه هم مثل بازی رفت در خط حمله به بازی گرفته شود. همه این‌ها در صورتی اتفاق میفتد که برانکو فکری برای هماهنگی این بازیکنان کرده باشد. وگرنه تیمی با این همه تغییر و جابجایی، احتمالا سردرگم خواهد بود.

شاید هم سورپرایز برانکو مثل همیشه یک تغییر ساده باشد. پرسپولیس به جای بازی ۲-۴-۴ خطی، آرایش تیمش را تغییر دهد و هافبک‌ها به شکل لوزی در زمین پخش شوند. در این صورت بشار رسن در راس لوزی قرار می‌گیرد و شانس جانشینی نعمتیِ محروم به منشا می‌رسد. همچنین بعید هم نیست برانکو برای استفاده از توپ‌های هوایی از همان شروع بازی به شایان مصلح بازی دهد. مصلح در خط هافبک چپ به بازی برود و امید عالیشاه کنار علیپور قرار بگیرد.

سایت نود نوشت: این برای چندمین مرتبه است که برانکو قبل از دیدار مهم پرسپولیس از سورپرایزش می‌گوید. ولی معمولا در زمین با همان آرایش و نفرات همیشگی به مصاف حریف می‌رود. به نظر می‌‌رسد برانکو قبل از بازی‌های مهم این صحبت‌ها را می‌کند که ذهن مربی حریفان را به هم بریزد. احتمالا پرسپولیس در بازی با الدحیل هم تغییر خاصی در ترکیبش نخواهد داشت و با همان ۲-۴-۴ خطی به زمین می‌رود. یا نهایتا این آرایش را به شکل لوزی تغییر دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر