بازدید 2018
۲

صدور کالاکارت ۱۰۰ هزار تومانی برای ۱۰ میلیون نفر

احمدی میدری معاون وزارت رفاه گفت: در طرحی که از طرف این وزارت‌خانه برای معاون اول رییس‌جمهور ارسال‌ شده قرار است به‌زودی کالاکارت جهت تأمین کالای اساسی به مردم داده شود.
کد خبر: ۸۳۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 16 September 2018

احمدی میدری معاون وزارت رفاه گفت: در طرحی که از طرف این وزارت‌خانه برای معاون اول رییس‌جمهور ارسال‌ شده قرار است به‌زودی کالاکارت جهت تأمین کالای اساسی به مردم داده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میدری گفت: قرار است همان کارت‌‌بانکی که افراد با آن یارانه می‌گیرند به کالاکارت تبدیل شود تا افراد با مراجعه به فروشگاه‌ها با استفاده از کالاکارت بتوانند سهمیه کالایی‌شان را که شامل کالاهای اساسی است تأمین کنند.

معاون وزارت رفاه افزود: در این طرح کالاکارت به‌‌صورت الکترونیکی به مردم ارائه می‌شود و افراد هیچ دسترسی به پول نقدی نداشته و در اصل این کارت‌ها تضمین برای رسیدن کالاهای اساسی وارداتی با یارانه ارزی به دست مصرف‌کنندگان نهایی است. کالا کارت به‌‌صورت الکترونیکی بر اساس برآوردها قرار است برای 10 میلیون نفر صادر و سالی سه الی چهار مرتبه شارژ شود. کارتهای الکترونیکی تنها برای عبور از وضعیت امروز به‌وجود آمده و فعلاً ماهیانه 100 هزار تومان شارژ می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همه كه نمي توانند به خاطر آبروداري و چشم اقوام واطرافيان تحت پوشش كميته وبهزيستي قرار بگيرندوبا سيلي روي خود رارنگين نشان مي دهند خيلي از افراد هستند كه كار مي كرده اند و بيمه تامين اجتماعي بوده ولي با آمدن دولت تحقير ونااميد بيكار شده اند وهيچ گونه كاري ندارند كه به راحتي مي توان از طريق بيمه و سازمان تامين اجتماعي ليست آنها را اخراج نمود كه آيا اينها الان بيكارند ومستحق حمايت اند يا نه.
وقتی دولت ایران میگوید خط فقر یک خانواده تهرانی 5 میلیون تومان است با کدام دلیل و منطقی به یک باز نشسته یک و نیم میلیون تومان می دهد؟ بقول معروف:
با عسل ، عسل گفتن دهان کسی شیرین نمی شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار