بازدید 9429

چرا برای گیلان استاندار غیربومی منصوب می‌کنید؟

کد خبر: ۸۳۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 16 September 2018

ولی داداشی، نماینده مردم استارا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ما اظهار کرد: متاسفانه نگاه استاندار گیلان به نمایندگان استان خطی و جناحی است.

به گزارش تابناک گیلان، رییس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: در گذشته آقای استاندار نسبت به نمایندگان مردم حرفی زد و آنها را کارچاق کن و به دنبال تامین منافع آدم های انتخابات خود خطاب کرد و با تعبیری که من نمیتوانم هزینه های انتخاباتی بعضی اشخاص را پرداخت کنم برخی نمایندگان را مورد عنایت قرار داد؛ اگرچه منظور وی بنده نبوده ام اما این صحبت ها توهین به نمایندگان و مردم گیلان است.

داداشی گفت: اینگونه اظهارات را پای بی تجربگی و عدم شناخت سالاری از ظرفیت های سیاسی استان باید گذاشت و باید یادی کنیم از دکتر نجفی استاندار سابق گیلان که بسیار هوشمندانه، اخلاقمدار و اگرچه تمام و کمال سیاست های دولت را در گیلان اجرا می کرد اما با همه جریان های سیاسی استان نیز تعامل داشت.

رییس مجمع نمایندگان گیلان ادامه داد: من به عنوان یک نماینده مستقل هرگز با نگاه سالاری که اصلاح طلبانه، اعتدالی و یا هرچه دیگر است کاری نداشته و ندارم و به خاطر دارم که حضرت امام و رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که ما نوکر مردم هستیم اما آقایان گویا در استان نظر دیگری دارند!

وی افزود: تعامل سالاری تا امروز را خوب ارزیابی نمی کنم و در جریان سفر وزیر صنعت به گیلان، استاندار محترم اظهاراتی داشتند که جای تامل دارد و من اینگونه متوجه شدم که استاندار گیلان شمشیر را از رو برای برخی نمایندگان استان بسته است و من معتقدم که با این حرف ها نمیتوان جای پای خود را محکم کرد.

داداشی گفت: دکتر نجفی را فردی اخلاقمدار و تعاملگرا و سالاری را استاندار عده و جریانی خاص دیده ام.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: سالاری از رییس جمهور که بالاتر نیست، چرا تحمل انتقادها را ندارد!؟؛ چرا سالاری استاندار تمام مردم، گروه ها و جریان های سیاسی گیلان نیست!؟؛ از وزیر کشور و دولت روحانی باید پرسید که امثال دکتر نجفی در گیلان چه ایرادی داشتند که یک غیر بومی را استاندار ما کردند!؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان