بازدید 1550

دانشجویان ملزم به گذراندن ۲۰ واحد مهارتی متناسب با رشته خود شدند

کد خبر: ۸۳۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 16 September 2018

سرپرست دانشگاه خوارزمی گفت: براساس طرحی که تصویب شده است که دانشجویان در طول دوران تحصیل می بایست ۱۸-۲۰ واحد اختصاصی متناسب با رشته خود بگذرانند.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه خوارزمی، نهمین دوره دانش افزایی و معرفت افزایی اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم عزیزالله حبیبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: رویکرد فعلی نظام آموزش عالی ما در جهت ساماندهی مراکز آموزش عالی و ارتقای سطح آموزش در کشور و حرکت به سمت نسل ۳ و ۴ دانشگاه‌ها است.

وی افزود: در این راستا ما نیز به عنوان جزئی از آموزش عالی کشور می بایست این پتانسیل را داشته باشیم و الزامات آن را آنالیز کنیم و در سطوح مدیریت های پایه، میانی، دانشکده ها و گروه های آموزشی به کار بگیریم.

سرپرست دانشگاه خوارزمی ادامه داد: دانشگاه در مراحل اولیه آموزش محور بوده و بعد پژوهش در ذیل آموزش شکل گرفت و بعد از آن انتظار می رود در فناوری و تولید محصول قدم بردارد و در هر یک از این مراحل و در این دوران گذر محور و ثقل برنامه ها اعضای هیات علمی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال پذیرتر کردن دانش آموختگان و افزایش مهارت عمومی و اختصاصی دانشجویان وظیفه دانشگاه است و در همین راستا طرحی تصویب شده است که دانشجویان در طول دوران تحصیل می بایست ۱۸-۲۰ واحد اختصاصی متناسب با رشته خود بگذرانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار