بازدید 4346
گزارش

سوپرگل قدوس برای کاهش درد شکست آمیان مقابل لیل

کد خبر: ۸۳۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 16 September 2018

 تیم آمیان فرانسه دیشب در دیداری حساس به مصاف تیم قدرتمند لیل فرانسه رفت و این بازی در حالی آغاز شد که سامان قدوس خرید جدید آمیان در ترکیب اصلی قرار داشت و یکی از سه مهاجم تیمش بود.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی در نیمه اول با حملات لیل سپری می شد تا این که نیکولاس په په در دقیقه دوم وقت های اضافی نیمه اول توانست دروازه آمیان را باز کند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. 10 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم نیز همین بازیکن گل دوم را وارد دروازه رگیس گارتنر کرد تا کار برای یاران قدوس سخت و سخت تر شود. در دقیقه 76 نیکولاس په په نمایش فوق العاده اش را با گل سوم تکمیل کرد تا لیل با هت تریک این بازیکن اهل ساحل عاج کار را برای آمیان تمام کند.

سوپرگل قدوس برای کاهش درد شکست آمیان مقابل لیل

اما سه دقیقه پس از این گل کورزاوا یکی از گل ها را جبران کرد و تیم سفیدپوش را به بازگشت امیدوار ساخت. در دقیقه 87 آمیانی ها صاحب یک ضربه پنالتی هم شدند اما کوناته پنالتی را از دست داد. در شرایطی که همه بازی را با نتیجه 3-1 تمام شده می دانستند، مهاجم ایرانی تیم آمیان پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و با شوتی استثنایی دروازه مایک مایگنان را باز کرد! قدوس به زیبایی توپ را از بالای سر مدافعان عبور داد و انقدر دقیق زد که دروازه بان لیل تنها نظاره گر این شوت فوق العاده باشد.

سامان قدوس در این بازی یک پاس کلیدی داد و 2 بار هم بازیکنان حریف روی او خطا کردند. وی همچنین در بیش از 50درصد دوئل ها برنده بود و از اولین و آخرین شوتش، یک گل برای دروازه بان لیل به یادگار گذاشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر