بازدید 10059
۴

تصادف مرگبار ۲۰۶ با راننده نیسان در جاده مخصوص

کد خبر: ۸۳۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 16 September 2018

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار پژو ۲۰۶ با وانت نیسان در جاده مخصوص کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مؤمنی در این باره گفت: حوالی ساعت ۷:۱۵ عصر دیروز یک دستگاه وانت نیسان به دلیل نقص فنی در لاین کناری مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج توقف کرده بود.

وی با بیان اینکه در همین حین یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ که در حال حرکت در همین مسیر در محدوده پل ستاری بود،‌ ناگهان با راننده این وانت نیسان برخورد کرده و پس از برخورد با راننده در فضای سبز حاشیه اتوبان واژگون شد.

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس راهور و عوامل امدادی در محل گفت: امدادگران با بررسی امداد حیاتی، مرگ راننده نیسان را تایید کردند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد: وانت نیسان به دلیل نقص فنی متوقف شده بود، اما متاسفانه هیچ علائم هشداردهنده‌ای در اطراف این خودرو قرار داده نشده بود.

مومنی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است، گفت: گمانه زنی‌های اولیه حاکی از این است که بی توجهی راننده پژو به مسیر مقابل و نیز عدم قرار دادن علائم هشدار دهنده در طول مسیر از سوی راننده نیسان علت این حادثه بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
راننده های 206 معمولا با سرعت و بی توجه رانندگی میکنن!!!
خدا بیامرزد... پناه میبریم به خدا بویژه از مصیبت ماشینهای ایرانی
پناه بر خداوند .... خدا صبر بده به خانوادش
بخدا اینها همش به خاطر اینه که در ایران روش صدور گواهینامه رانندگی درست نیست . در کشورهای پیشرفته و اروپایی اینقدرگرفتن گواهینامه سخت است . در شب و در برف و یا باران در خارج از شهر و در داخل شهر بایستی تست رانندگی بدهند . سئوالات فقط در مورد قوانین رانندگی نیست و در مورد اصول ایمنی هم سئوال پرسیده می شود .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان