بازدید 2046

قانون حذف‌ ترم شامل حال دانشجویان اسلام‌آبادی شد

کد خبر: ۸۳۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 16 September 2018

دبیر شورای صنفی دانشگاه اسلام آباد غرب گفت: دانشجویان دانشگاه اسلام‌آباد غرب که به مشکلات صنفی دانشگاه اعتراض داشتند و به همین دلیل در امتحانات پایان‌ترم شرکت نکرده بودند، مشمول قانون حذف‌ ترم شدند.

به گزارش آنا، دبیر شورای صنفی دانشگاه اسلام‌آباد غرب گفت: دانشجویان دانشگاه اسلام‌آباد غرب که به مشکلات صنفی دانشگاه اعتراض داشتند و به همین دلیل در امتحانات پایان‌ترم شرکت نکرده بودند، مشمول قانون حذف‌ترم شدند.

محمد محمدی با اشاره به قانون حذف‌ترم برای دانشجویان غایب در امتحانات پایان‌ترم گفت: دانشجویانی که در امتحانات ترم گذشته شرکت نکرده و یا فقط در چند امتحان شرکت کرده بودند، مشمول قانون حذف‌ترم شدند.

وی در ادامه افزود: دانشجویان پس از اعتراضات پی‌درپی در امتحانات پایان‌ترم شرکت نکردند. بعدازآن نیز جلسات متعددی با مسئولان دانشگاه و شهر اسلام‌آباد برگزار شد و سرانجام پس از کش‌وقوس فراوان دانشگاه رازی به تعهدات خود عمل کرد و قرار شد تمامی دانشجویان دانشگاه اسلام‌آباد غرب به دانشگاه رازی و دانشگاه صنعتی کرمانشاه منتقل شوند.

دبیر شورای صنفی دانشگاه اسلام‌آباد غرب در ادامه افزود: ابتدا مسئولان دانشگاه اعلام کردند که در قبال این جابه‌جایی دانشجویان باید شهریه بپردازند اما طی جلسات متوالی قرار شد که این جابه‌جایی هیچ هزینه‌ای را به دانشجویان تحمیل نکند و چنانچه دانشجویان متحمل هزینه‌ای به خاطر شرایط میهمانی شوند، دانشگاه پرداخت این هزینه‌ها را برعهده گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: ازآنجاکه دانشجویان به وضعیت صنفی اعتراض داشتند و به همین دلیل در امتحانات پایان‌ترم شرکت نکردند؛ در ابتدا عدم حضور در امتحانات مشکلات زیادی را برای دانشجویان به وجود آورد و اما سرانجام مسئولان دانشگاه تصمیم گرفتند دانشجویانی را که در امتحان شرکت نکرده‌اند را مشمول قانون حذف‌ترم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها