بازدید 3604
۱
گزارش

توشاک علیه کاپیتان های کی روش/سرنوشت تراکتور چه می شود؟

کد خبر: ۸۳۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 16 September 2018

علی رغم اینکه تراکتورسازی این تابستان بیشترین هزینه را برای تشکیل یک تیم کهکشانی داشته اما نتایج این تیم چیز دیگری را نشان می دهد. مسئله ای که باعث شده در همین ابتدای فصل جوی بحرانی در تیم تبریزی شکل بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تراکتورسازی و مدیرعامل جدید و متمولش با خرید چند بازیکن از جمله مسعود شجاعی و اشکان دژآگه که کمتر کسی انتظار حضور آنها در لیگ ایران را داشت، شوک بزرگی به بازار نقل و انتقالاتی وارد کردند تا همه منتظر یک تیم رویایی باشند. این خریدها کافی نبود و تراکتوری ها اخیرا احسان حاج صفی را هم از دست سپاهان ربودند تا سومین ملی پوش بزرگ هم به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شود.

توشاک علیه کاپیتان های کی روش/سرنوشت تراکتور چه می شود؟

با این حال اما شکست سنگین برابر استقلال اولین زنگ خطر برای تراکتوری ها بود که خرید ستاره های بزرگ با مبالغ نجومی لزوما باعث نتایج درخشان نخواهد شد. البته نتایج متوسط رو به پایان تراکتور پرستاره تنها به شکست برابر استقلال ختم نشد و این تیم و سرمربی پرآوازه اش تنها نصف امتیاز ممکن از شش بازی ابتدایی لیگ را دشت کردند. کار اما زمانی برای جان توشاک و شاگردانش پیچیده تر شد که آنها با شکست برابر نفت آبادان خیلی زود از گردونه مسابقات جام حذفی هم کنار رفتند تا یکی از دو جام ممکن این فصل را پیش از آنکه کسی انتظارش را داشته باشد، از دست بدهد. قضیه اما تنها به همینجا ختم نشد و درگیری اشکان دژآگه و جان توشاک بعد از پایان بازی نه تنها جو متشنج اردوی تراکتورسازی را عیان کرد بلکه مشخص شد با شرایط فعلی تراکتور پیش نخواهد رفت.

توشاک مانند بازی برابر استقلال، بعد از جام حذفی هم دلیل اصلی این شکست را بازی دادن به کاپیتان های کهنه کار تیم ملی یعنی اشکان دژآگه و مسعود شجاعی عنوان کرد تا کار بیش از پیش گره بخورد و آتش اختلافات شعله ور تر شود.

حالا کاپیتان های تیم ملی در یک طرف قرار گرفته و سرمربی ولزی سالهای دور رئال مادرید در طرف دیگر. طرف های درگیری شخصیت بزرگ و شناخته شده ای دارند که به نظر می رسد به راحتی حاضر به کوتاه آمدن باشند و حالا دو پادشاه در یک اقلیم قرار گرفته اند که به نظر می رسد بزودی یکی به اجبار کنار گذاشته خواهد شد. البته از حالا بازنده این جدال تقریبا مشخص است و از همین الان شایعه اخراج جان توشاک به شکل گسترده ای شکل گرفته است. شایعه ای که منابع نزدیک به باشگاه تراکتورسازی هم ادعا می کنند چندان دور از واقعیت نیست. حتی این شایعه هم شکل گرفته که محمد تقوی جانشین موقت توشاک شده است. به هر حال به نظر می رسد که یک خانه تکانی بزرگ در تراکتورسازی در راه است و باید شاهد تغیرات بزرگی در این تیم برای ادامه فصل باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
100% نویسنده این مطلب یک اصفهانی می باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها