بازدید 5838
۲
والیبال قهرمانی جهان

ایران 3 – کوبا 1 /فرار ایران از شگفتی غول سابق

شاگردان کولاکوویچ در این دیدار نمایش خوبی در ست اول نداشتند و البته در جریان کل مسابقه نیز بارها سرویس های خوب تیم کوبا والیبال ایران را به دردسر انداخت اما در نهایت توانستند در روزی که رقابت سختی را داشتند، به یک پیروزی با ارزش و دلچسب دست پیدا کنند.
کد خبر: ۸۳۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 15 September 2018

بلندقامتان ایرانی که در 2 دیدار قبلی رقابت‌های قهرمانی جهان فقط یک ست به بلغارستان دادند، امشب برای کسب سومین پیروزی متوالی به مصاف کوبا رفتند؛ اتفاقی که در هیچ دوره تا به حال رخ نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران موفق شد در سومین دیدار خود برابر کوبا با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا حالا در کنار لهستان، مدافع عنوان قهرمانی، مدعی جدی صدرنشینی در گروه چهارم مسابقات باشد. شاگردان کولاکوویچ در این دیدار نمایش خوبی در ست اول نداشتند و البته در جریان کل مسابقه نیز بارها سرویس های خوب تیم کوبا والیبال ایران را به دردسر انداخت اما در نهایت توانستند در روزی که رقابت سختی را داشتند، به یک پیروزی با ارزش و دلچسب دست پیدا کنند. 

ایران 3 – کوبا 1 /فرار ایران از شگفتی غول سابق

کوبا که تاکنون 2 شکست را برابر لهستان و فنلاند با نتیجه 3 بر یک متحمل شده، سابقه درخشانی در سطح جهان دارد. این تیم از منطقه آمریکای شمالی 2 بار نایب قهرمان و 2 بار تیم سوم مسابقات قهرمانی جهان شده است. آخرین مدال این تیم هم در سال 2010 با کسب عنوان نایب قهرمانی به دست آمد.

در این بازی ایگور کولاکوویچ همانند دیدار گذشته برابر بلغارستان سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، امیر غفور و علی شفیعی را به زمین فرستاد و در سوی مقابل برای کوبا رودریگز، سوارز، هرناندز، آلونسو، آردوندو و لوپز وارد زمین شدند و در پایان ایران ست های بازی را با امتیاز های ۱۷-۲۵، ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۹ به سودش تمام کرد و ۹ امتیازی شد. تیم ملی والیبال ایران در گروه D با تیم‌های بلغارستان، لهستان، کوبا، فنلاند و پورتوریکو هم گروه است و بدون استراحت باید فردا (یک شنبه) در چهارمین و دشوارترین دیدارش از ساعت ۲۲ به مصاف لهستان برود.

در طول هجده دوره گذشته رقابت‌های قهرمانی جهان روسیه با شش عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم به حساب می‌آید و تیم‌های ایتالیا و برزیل به سه قهرمانی در رده‌های بعدی قرار دارند. همچنین تیم ملی والیبال ایران در پنج دوره قبلی حضورش در قهرمانی جهان تنها در دوره گذشته در لهستان توانست عنوان ارزشمندی را کسب کند و با هدایت اسلوبودان کواچ در رده ششم جهان ایستاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همه دلاوران ایران ستاره بودند ، تولد کهکشان ایران مبارک باد
عالی
ممنون از همشون
وقتی که ست اول رو واگذار کردن ، خیلی خوب برگشتن و 3 بر 1 پیروز شدن
از معروف گرفته تا غفور و موسوی ...همشون عالی بازی کردن
تو این همه خستگی و خبر های نا امید کننده مثل کاهش ارزش ریال ، این والیبالیست ها هستن که کمی تو اوج هیجان بهمون انرژی مثبت دادن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل