بازدید 3972

افزایش شمار شهدا و زخمی‌های «تظاهرات بازگشت»

کد خبر: ۸۳۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۹ 15 September 2018

وزارت بهداشت فلسطین بامداد شنبه در آخرین آمار خود از تظاهرات بازگشت که در مرز غزه و سرزمین های اشغالی برگزار شد، اعلام کرد: سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و 248 نفر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری المیادین، وزارت بهداشت فلسطین افزود: «شادی عبدالعزیز» نوجوان 12 ساله فلسطینی در شرق جبالیا، «هانی رمزی» جوان 21 ساله در رفح و «محمد شقوره» 21 ساله در شرق البریج به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی شهید شدند.

بر اساس این گزارش، 248 نفر از جمله 18 کودک و دو امدادرسان در درگیری با نظامیان صهیونیست در نوار مرزی غزه با سرزمین های اشغالی زخمی که 120 نفر از آن ها به بیمارستان منتتقل شدند.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز دیدبانی نیروهای مقاومت فلسطین را در شرق خان یونس واقع در جنوب غزه هدف قرار دادند.

فلسطینی ها روز جمعه با تجمع در مناطق مختلف شهرهای غزه و کرانه تظاهرات گسترده‌ای در ادامه راهپیمایی 'بازگشت' با عنوان 'مقاومت تنها گزینه ماست' برگزار کردند.

شورای راهپیمایی از شرکت کنندگان خواسته پس از نماز عصر در پنج اردوگاه مستقر در نزدیکی خط حائل در شرق نوار غزه تجمع کرده و شعارهایی در جهت تحقق خواسته های خود سر دهند.

از آغاز تظاهرات بازگشت و شکست محاصره در 30 مارس / 10 فروردین تاکنون، 172 فلسطینی شهید و بیش از 19 هزار نفر زخمی شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی