بازدید 3507

پوتین: اوضاع ادلب نگران کننده است

کد خبر: ۸۳۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ 14 September 2018

رئیس جمهوری روسیه اوضاع استان ادلب در سوریه را نگران کننده خواند و گفت که شمار تروریست ها در ادلب بسیار زیاد است

ولادیمیر پوتین در نشست شورای امنیت این کشور ضمن بیان این مطلب افزود: تعداد بی شماری تروریست در ادلب جمع شده اند و ما از تحرکات بی ثبات کننده آنها بشدت نگران هستیم.
وی که در حضور سایر اعضای شورای امنیت روسیه اوضاع سوریه، نتایج همایش اقتصادی بین المللی خاور دور و برخی مسائل مهم داخلی این کشور را بررسی می کرد، درباره نتایج نشست های اخیر با مقامات خارجی در ولادی وستوک و اوضاع منطقه خاور دور روسیه بویژه موضوعات مربوط به توسعه اقتصادی و اجتماعی این منطقه گفت وگو کرد.
در نشست شورای امنیت روسیه، دمیتری مدودوف نخست وزیر روسیه ، ویاچسلاو وولودین رئیس دومای روسیه، آنتون واینو رئیس دفتر رئیس جمهور، نیکلای
پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه و چند مقام ارشد دیگر این کشور حضور داشتند.
استان ادلب آخرین منطقه در سوریه است که گروه های تروریستی در آن حضور دارند.
دولت سوریه در تدارک پاکسازی آخرین بخش خاک این کشور از حضور گروه های تروریستی در بخش های شمال غربی و استان ادلب و اطراف آن است.
از ادلب به عنوان پایگاه اصلی و باقیمانده مخالفان مسلح و تروریست ها در سوریه یاد می شود که قرار است دولت سوریه به زودی عملیات برای آزادی آن را آغاز کند.
اکنون برخی حامیان غربی - عربی تروریست ها و رژیم صهیونیستی تلاش دارند تا مانع عملیات ارتش سوریه علیه 146 هزار تروریست مستقر در ادلب و اطراف آن شوند.
آخرین حربه حامیان تروریست ها و برخی کشورهای غربی مطرح کردن مسایل انساندوستانه در ارتباط با عملیات ادلب نظیر موج جدید آوارگی، بازنشدن مدارس و کشته و زخمی شدن غیرنظامیان در این عملیات است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر