بازدید 2409

بودجه فوق نجومی رئال برای جذب امباپه یا نیمار

کد خبر: ۸۳۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 14 September 2018

نشریه آ.اس مدعی شد که باشگاه رئال مادرید قصد دارد برای به خدمت گرفتن دو ستاره پاری سن ژرمن، رقم نجومی 330 میلیون پوند را هزینه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مادرید قصد دارد به برتری خود در اروپا ادامه دهد و برای جانشینی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی که در تابستان از این تیم جدا شد، خریدهایی انجام دهد. حال نشریه آ.اس، نزدیک به رئال مادرید مدعی شد که رئال بودجه ای 190 میلیون یورو به علاوه 182 میلیون یورویی برای تابستان پیش رو در نظر دارد.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید می‌خواهد یکی از بین نیمار یا کیلیان امباپه را در تابستان آینده سپیدپوش کند. قهرمان اروپا در طول این تابستان نیز به جذب این دو بازیکن نزدیک بود تا جای خالی رونالدو که تیم را به مقصد یووه ترک کرده پر کند. با این حال آنها در جذب ستار‌ه‌ها از پاری سن ژرمن ناکام بودند و خرید بزرگ دیگری نیز انجام ندادند و به نظر می‌رسد برنامه اصلی آنها برای تابستان آینده است. رئال روز شنبه به مصاف بیلبائو خواهد رفت و قصد دارد به روند خوبش در این فصل که با پیروزی در تمامی دیدارهای لالیگا همراه بوده ادامه دهد. تیم لوپتگی تا به اینجا توانسته خیرونا، لگانس و ختافه را در سه بازی اول خود شکست دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان