بازدید 3586
خبر

پرسپولیس بدون بازیساز درمصاف حیاتی با الدحیل

کد خبر: ۸۳۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 12 September 2018

هافبک عراقی پرسپولیس مصدوم از اردوی تیم ملی کشورش برگشت و غیر از غیبت مقابل نساجی در بازی امروز که با برتری قرمزها تمام شد، حضور او در دیدار برابر الدحیل در هاله ای از ابهام خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از جدایی محسن مسلمان سرمربی سرخ پوشان استفاده از بشار رسن را برای هافبک بازیساز در نظر گرفت. این بازیکن عراقی در فصل جاری عملکرد متوسطی در ترکیب پرسپولیس از خود نشان داد و بازی به بازی در حال بهتر شدن در جمع سرخ پوشان بود.

پرسپولیس بدون بازیساز درمصاف حیاتی با الدحیل

بازیهای خوب در پرسپولیس باعث شد تا بشار رسن بار دیگر به تیم ملی عراق هم دعوت شود. او در دیدار دوستانه اخیر عراق برابر کویت به میدان رفت اما از بخت بد سرخپوشان از ناحیه مچ پا با آسیب دیدگی مواجه شده است. رسن که به تازگی به اردوی سرخپوشان اضافه شد نتوانست تمرین کند. او اردو را با اجازه برانکو ترک کرد تا تحت مداوا و درمان قرار گیرد و غیبت او در دیدار برابر نساجی این موضوع را تایید کرد.

پرسپولیس حالا بعد از برتری در بازی با نساجی خود را آماده دیدار برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا می کند و هنوز معلوم نیست که آیا رسن می تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند یا نه؟ با توجه به محرومیت سیامک نعمتی از دیدار برابر الدحیل غیبت بشار رسن و یا هر بازیکن دیگری یک کابوس برای تیم برانکو خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل