بازدید 3193

برانکو:دایی مربی نمی‌شد الان رئیس AFC بود/برای سیدجلال بازی خداحافظی بگذارید

کد خبر: ۸۳۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 11 September 2018

برانکو ایوانکوویچ خواستار بازی خداحافظی آبرومندانه برای سیدجلال حسینی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس ضمن تقدیر از سیدجلال حسینی در ارتباط با کنار گذاشته شدن او از تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش که به نوعی خداحافظی این بازیکن از تیم ملی بوده است، گفت: هر مربی سبک کار خودش را دارد. در حال حاضر من نمی‌دانم سرمربی تیم ملی کیست و فدراسیون چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت، اما در زمان من که 12سال پیش بود بازیکنانی چون علی دایی، یحیی گل‌محمدی و سهراب بختیاری‌زاده که نفراتی بسیار باکیفیت بودن این افتخار نصیب‌شان شد که بازی خداحافظی‌شان را از فوتبال ملی در جام جهانی انجام دهند. این کمترین قدردانی بود که من می‌توانستم از این بازیکنان با افتخار و پرتلاشم بکنم، نفراتی که همه چیزشان را برای موفقیت در تیم ملی گذاشتند. دلم می‌خواست آنها به زیباترین نحو از فوتبال ملی کنار بروند و خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد.

امثال دایی، گل‌محمدی و بختیاری‌زاده افتخار فوتبال ایران هستند
برانکو در این باره اضافه کرد: شاید شما یادتان نباشد، اما دوستان‌تان خیلی از من ایراد می‌گرفتند که چرا دایی، گل‌محمدی، بختیاری‌زاده در تیم ملی هستند، اما آن زمان ما واقعاً با این بازیکنان عالی نتیجه گرفتیم، نتایجی که نیاز به گفتن و تکرار آنها نیست. ما در بازی‌های آسیایی پوسان قهرمان شدیم در شرایطی که علی دایی با ما بود، اما به خاطر درگذشت پدرش به ایران برگشت. در جام ملت‌های آسیا با وجود حریفانی بسیار قدر سوم شدیم و بعد از آن با وجود همین رقبا به جام جهانی صعود کردیم. فکر می‌کنم این کمترین قدردانی است که من می‌توانستم از بازیکنان خود داشته باشم. قبلاً هم گفته‌ام این نفرات افتخار فوتبال ایران هستند و خیلی از آنها بعد از جام جهانی مربی شدند و برای کشورشان افتخار می‌آفرینند و برای کشورشان خدمت می‌کنند.

اگر دایی مربی نمی‌شد الان رئیس AFC بود
وی در خاتمه اظهار داشت: به جز نفراتی که نام بردم مهدی مهدوی‌کیا و مهدی هاشمیان نیز قطعاً مربیان خوبی خواهند شد. همچنین علوی که هم‌اکنون در خوزستان جوان‌ها را آموزش می‌دهد. مطمئن باشید اگر دایی مربی نمی‌شد الان رئیس AFC بود، اما در مورد سیدجلال باید بگویم او دیگر چطور بازی کند؟ آن‌طور که سید بازی می‌کند می‌تواند خیلی به تیم ملی کمک کند. او رکورددار قهرمانی در ایران است و اگر کسی در تیم ملی لیاقت بازی خداحافظی داشته باشد کسی جز سید جلال حسینی نمی‌تواند باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل