بازدید 6691

درب شورای شهر بروجرد تخته شد

کد خبر: ۸۳۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 11 September 2018

مهر نوشت: فرماندار بروجرد با اشاره به تعطیلی ۴۵ روزه شورای شهر بروجرد، گفت: در حال حاضر این شورا هیئت رئیسه ندارد و مردم این شهر از عملکرد هر 9 نفر شورای شهر نا امید هستند.

رضا آریایی با اشاره به موضوع «تخته» شدن درب ساختمان شورای شهر بروجرد از سوی تعدادی از شهروندان بروجردی، اظهار داشت: مردم بروجرد از عملکرد شورا در سطح شهر بروجرد ناامید هستند.

وی گفت: مردم از عملکرد مجموع ۹ نفر اعضای شورای شهر ناامید هستند.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۴۵ روز بوده که جلسات شورای شهر تشکیل نمی شود، عنوان کرد: مردم نیز به شدت از این قضیه ناراحت هستند چرا که مراجعه می کنند به شهرداری و کار آنها «خوابیده» است.

کاری در شهرداری بروجرد صورت نمی گیرد

فرماندار بروجرد با بیان اینکه عملا کاری در شهرداری صورت نمی گیرد، گفت: هفته های گذشته، در هر هفته شورا سه جلسه داشته است و هر جلسه هفت تا هشت مصوبه داشته و هفته ای ۲۰ تا ۳۰ مصوبه در شورای شهر داشته ایم.

نارضایتی شدید مردم از شورای شهر

آریایی، ادامه داد: در حال حاضر ۴۵ روز بوده که یک مصوبه در شورای شهر تصویب نشده چرا که عملا شورای شهر هیئت رئیسه ندارد و مردم نیز از این قضیه به شدت ناراضی هستند.

وی، تصریح کرد: امروز نیز عده ای اقدام به این کار کرده اند، به نیروی انتظامی گفته ایم که موضوع را پیگیری و عوامل را شناسایی کند و برخورد قانونی داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر