بازدید 2932

هاشمی نسب یکباردیگر علیه پرسپولیس درآزادی

کد خبر: ۸۳۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 11 September 2018

مدافع پرحاشیه و یاغی سابق فوتبال ایران اکنون در دوران مربیگری روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد و اکنون در آستانه یک تقابل جالب توجه قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی هاشمی نسب یکی از عجیب‌ترین بازیکنان دوره خود محسوب می‌شد. بازیکنی که در اوج محبوبیت به پیراهن پرسپولیس پشت کرد تا راهی استقلال شود و بعد از آن نیز حوادث عجیبی را رقم بزند. از گلزنی به تیم سابق و بیهوش شدن در استادیوم آزادی تا صحبت‌های جنجالی علیه علی پروین و پرسپولیس. همه این روزها گذشت و اکنون موضع هواداران پرسپولیس نیز به این یاغی نرم‌تر شده است و حداقل اینکه جامعه استادیوم رو امروزی کمتر خاطره تلخی از این بازیکن سابق در ذهن دارد. هاشمی نسب اکنون قرار است با حضور روی نیمکت نساجی و به عنوان کمک مربی جواد نکونام روبروی پرسپولیس قرار گیرد و در خصوص این بازی به صحبت پرداخته است.

وی درباره تقابل با پرسپولیس که هنوز برای برخی هواداران این تیم خاطرات جالبی را به همراه دارد گفت: شاید باور نکنید اما هیچ حساسیتی ندارد. فقط خاطراتی است که با پرسپولیس، استقلال و تیم ملی در ورزشگاه آزادی دارم و همین که آنها بعد از سال‌ها برایم مرور می‌شود، کافی است. زمانی که ابومسلم و پیام بودم مقابل پرسپولیس مربیگری کردم اما حالا زمان زیادی از آن سال‌ها می‌گذرد. هشت سالی است که پایم را به ورزشگاه آزادی نگذاشته‌ام.

هاشمی نسب درباره تقابل با برانکو بعد از اینکه در دوران بازیگری در تیم ملی زیر نظر او فعالیت می‌کرد گفت: ایشان را از زمانی که دستیار بلاژوویچ بود می‌شناسم و آن زمان در تیم ملی حضور داشتم. رابطه من با هیچ کس بد نیست و فکر می‌کنم با توجه به شرایط میزبانی و مهمانی آنها باید به سمت ما بیایند. اگر بازی در مازندران بود، سمت آنها می‌رفتیم و خوش آمد می‌گفتیم ولی قطعا به سمت کریم باقری، دوست و همبازی قدیمی‌ام خواهم رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل