بازدید 4547

تیم ملی والیبال در سالن جهنمی بلغارها در وارنا

کد خبر: ۸۳۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 11 September 2018

 از شب گذشته نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال جهان به میزبانی ۲ کشور بلغارستان و ایتالیا آغاز شد؛ جایی که ایران به عنوان یکی از ۲۴ تیم شرکت کننده به دنبال کسب بهترین نتیجه است.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به همگروهی ایران و بلغارستان، شاگردان کولاکوویچ هم در شهر وارنای بلغارستان بازی های خود را برگزار می کند. والیبالیست های ایرانی که دیروز به محل برگزاری بازی های خود در بلغارستان رسیدند، بعد از اینکه در گام اول به مصاف پورتوریکو می روند، پنجشنبه شب با میزبان دیدار می کنند.

تیم ملی والیبال در سالن جهنمی بلغارها در وارنا

بلغاری ها که دیشب بازی افتتاحیه را مقابل هزاران هوادار خود برگزار کردند، با حمایت تماشاگران خودی تیم ترسناک و قدرتمندی به نظر می آیند. آنها چند ماه قبل در تهران مقابل شاگردان کولاکوویچ مقابل هزاران تماشاگر ایرانی مغلوب شدند و شاید بازی پنجشنبه شب برایشان جنبه انتقامی هم داشته باشد. به هر حال به نظر می رسد علاوه رویارویی با لهستان به عنوان قهرمان دوره قبلی، ایران دیگر بازی سخت خود را در مرحله گروهی مقابل بلغارستان برگزار می کند.

بلغارها دیشب در اولین بازی خود با حمایت تماشاگران خودی توانستند به راحتی و ۳ بر صفر از سد فنلاند عبور کنند. آنها بدون شک با توجه به میزبانی می خواهند تا مراحل پایانی مسابقات قهرمانی جهان پیش بروند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار