بازدید 4106

فروپاشی زندگی زوج‌جوان با چند پیام تلگرامی

کد خبر: ۸۳۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 11 September 2018

خواستگار کینه‌جو که پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش زندگی او را به پرتگاه نابودی کشانده است بازداشت شد.

به گزارش جوان، چندی قبل مردی به مأموران پلیس کرمانشاه خبر داد که گزارش‌های تلگرامی در مورد همسرش منجر به متلاشی شدن کانون خانواده‌اش شده است.

او توضیح داد: من مدتی قبل به خواستگاری دختری رفتم و با او ازدواج کردم. ما زندگی خیلی خوبی داشتیم تا اینکه یک نفر در تلگرام برایم پیغام گذاشت و مدعی شد که همسرم قبل از ازدواج با فرد دیگری رابطه داشته است. او شروع به ارسال چندین گزارش دیگر کرد و من در این باره از همسرم تحقیق کردم که همه چیز را انکار کرد.

شاکی گفت: من بعد از دیدن گزارش‌هایی که فرد ناشناس فرستاد به همسرم بدگمان شدم و باعث اختلاف زیادی بین دو خانواده شد که درخواست رسیدگی دارم.

مأموران پلیس فتا بعد از بررسی گزارش‌های ارسالی از سوی فرد ناشناس او را شناسایی و بازداشت کردند. در اولین بررسی‌ها معلوم شد که ارسال کننده گزارش‌ها کسی نیست جز خواستگار قبلی زن جوان. او وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت: من بعد از ناکامی در ازدواج با دختر جوان تصمیم به انتقام از او گرفتم برای همین با ارسال گزارش‌های دورغین به تلگرام شوهرش زندگی او را خراب کردم.

سرهنگ علی کریمی، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: با ورود شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام به زندگی ایرانی‌ها افراد روز به‌روز شاهد فاصله گرفتن یا شکاف دیجیتالی، سردی، سوءظن در میان خانواده‌ها هستیم و عده‌ای از افراد نیز با سوءاستفاده از این برنامه‌ها و به قصد انتقام، کانون خانواده‌ها را هدف قرار می‌دهند و با انتشار مطالب کذب و تهمت‌های ناروا باعث ایجاد شک و بد‌بینی در بین همسران می‌شوند.

وی افزود‌: کاربران فضای مجازی باید با احتیاط بیشتری با شبکه‌های اجتماعی برخورد کنند و هر پیامی که برای آن‌ها ارسال می‌شود را نپذیرند و با عکس‌العمل نامناسب باعث نابودی خانواده خود نشوند زیرا این موضوع هدف اصلی مجرمانی است که پیام‌ها را ارسال می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر