بازدید 11973
۹

نجات دختر ۵ ساله اصفهانی از چاه

کد خبر: ۸۳۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 11 September 2018

چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن پسری نوجوان در یکی از کوچه‌های خلوت شهر اصفهان دست دختر بچه 5 ساله‌ای را گرفته و او را به زور داخل چاه فاضلاب می‌اندازد و سپس درپوش چاه را گذاشته و پا به فرار می‌گذارد.

به گزارش روزنامه ایران، این فیلم که از سوی دوربین‌های مداربسته ثبت شده بود از سوی فردی مشاهده و بلافاصله تلاش برای نجات دختر کوچولو از داخل چاه آغاز و دخترک به سلامت از داخل چاه بیرون کشیده شد. شنیده‌ها حاکی است این اتفاق از سوی پسر عموی دختر کوچولو و با انگیزه‌ای نامعلوم رخ داده است.

در حالی که ابهامات زیادی در این ماجرا وجود داشت خبرنگار حوادث «ایران» با پلیس اصفهان تماس گرفت اما پلیس ضمن اظهار بی‌اطلاعی از وجود چنین فیلمی مدعی شد تاکنون چنین پرونده‌ای به پلیس اعلام نشده است بنابراین احتمال می‌دهیم خانواده این دختر شکایتی در اداره پلیس مطرح نکرده باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹
دادگستری بعنوان مدعی العموم باید وارد شود و رسیدگی نماید و فرد را مجازات نماید حقوق بشر یعنی رسیدگی به اینگونه موارد ..پسر عموی نامردش باید مجازات شدید شود
کاش پیگیری بشه همینکه چرا خانواده اش پیگیری نکردن
با توجه به پخش در فضای مجازی و اطلاع افراد زیادی از جریان و جریحه دار شدن اذهان عمومی ، بهتر است دادستانی ورود کند . جنبه خصوصی ندارد .
من کفم رفته بود از دیدن سه تا دوربین تو یک روستای دورافتاده !!!!!!!!!!!!!! یعنی ما ته خارجیم به خدا !!!!!!!!!!!!!!!!
سلام : فيلم رو ديدم اين پسر نوجوان بيماره واگه نيروي انتظامي اور‍ژانس خانواده وارد عمل نشن بايد انتظار كارهاي بدتري رو داشت
خدا را شکر-من این فیلم را دیدم وتا صبح اعصابم خرد بود
خیلی جالب است مسوول این جنایت فجیع بدلیل عدم شکایت دستگیر نشده بلکه اظهار می شود نمی دانیم خبر نداریم
حتی اگر خانواده ی اون دختر بیچاره شکایتی نکرده باشند پلیس موظف است پسر عموی اون دختر را دستگیر کند و ته و توی قضیه را در بیاورد چون جرم او کاملا مشهود است و سند و مدرک از آن وجود دارد (فیلم گرفته شده). اینکه بگویند خانواده ی دختر شکایت نکرده پس بی خیالش اضلا درست نیست و نادیده گرفتن جرم توسط پلیس است و زیر پا گذاشتن حق اون دختر بچه.
تابناک میفهمی چی میگی. یعنی چی خانواده ی دختر بچه‌ شکایتی نکردن؟ باید رفت سراغ ماجرا ببینیم انگیزه چی بوده اصلا پدر مادرش کی هستن. شاید با ماجراهای بدتر روبه رو بشیم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر