بازدید 9560
بازتاب

واکنش فدراسیون به شائبه افزایش درصد جانبازی تاج!

توضیح مهمی بیان می‌کنم که این درصد در دو دهه گذشته هیچ تغییری نداشته است. جدا از همه این مباحث، رویه فدراسیون فوتبال و در راس آن مقام عالی فدراسیون تاکید و تصریح بر مر قانون است.
کد خبر: ۸۳۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 10 September 2018

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره منع فعالیت بازنشستگان ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، صفی الله فغانپور درباره منع فعالیت بازنشستگان گفت:درباره مباحث مربوط به منع فعالیت بازنشستگان، پیرامون فدراسیون فوتبال مبلحث کلیدی مطرح است‌. در وهله نخست اینکه روشن است فدراسیون فوتبال بر اساس اساسنامه ارائه شده به فیفا، نهادی غیردولتی و یا در اصل همان NGO محسوب می شود لذا طرح مواردی در تضاد با این اصل، به صورت کلی می تواند مشکلات عدیده ای را همراه داشته باشد.

وی ادامه داد:موضوع دیگر، بحث مربوط به درصد جانبازی رییس فدراسیون فوتبال است. اینجا توضیح مهمی بیان می‌کنم که این درصد در دو دهه گذشته هیچ تغییری نداشته است. جدا از همه این مباحث، رویه فدراسیون فوتبال و در راس آن مقام عالی فدراسیون تاکید و تصریح بر مر قانون است. وی همواره تاکید داشته که قوانین مورد احترام و لازم الاجراست و در این مقوله هم نظر ریاست فدراسیون بر همین اصل استوار است.

گفتنی است در صورتی که بحث منع فعالیت بازنشستگان در فدراسیون فوتبال اجرا شود، مدیران زیادی نظیر اسلامیان، کفاشیان، بهاروند، طالقانی و... مشمول این قانون خواهند شد.

واکنش فدراسیون به شائبه افرایش درصد جانبازی تاج

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
کمتر از ثد درصد جانبازی ظلمه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
این جمله منو کشته: «قانون مورد احترام و لازم الاجراست، آن هم در فدراسیون فوتباللللللللل
برادرها درستش می کنند، همه چی دست خودمونه
چه شکمی داره.
خوب با این درصد ها مملکت غارت شد.
آقاي تاج شما كه خوب شوت ميزني چطور جانباز ٥٢ درصدي!!!!!؟؟؟؟؟
مگر اینها فدراسیون فوتبال را با ان گردش مالی پیچیده ول میکنند؟؟؟؟؟
همه مسئولین اهل شعار دادن هستند !
چرا نباید جانبازان بازنشسته نشوند؟
یکی از مشکلات عمده کشور وجود افرادی امثال تاج است مگر جانبازی تعهد و فکر می آورد که کلیه مسئولین کشور یا جانباز هستند یا نظامی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
جوابش سئوال شما از وضعیت فعلی مملکت ما معلوم است
اگر این آقایان را که نام بردید بازنشسته شوند دنیا زیرورو میشود مگه قحط الرجاله اینهمه جوان با سواد و ورزشکار و بیکار. چندین سال اینها مار خوردند وافعی شدند بسه چند نفر آدم پاک بیاید وجمع وجور کند بساط اینهارا
من جانبازان را دوست دارم ولی جانبازان عزیز لازم است بعد از بازنشستگی قانونی میدان را برای جوانان ترک کنند نه اینکه با روشهای من درآوردی قانون را دور بزنند این کار موجب شائبه اذهان عمومی می گردد. درخواست می شود این قانون بصورت صفر و یکی باشد یا برای همه یا برای هیچ! شاید با این قانون تعدادی از بیکاران مملکت سر کار بروند.
52 درصد جانبازی و با این همه .....
تابناك محترم سلام
به بهانه انتقاد به رفتار فردي خاص ، شان و منزلت جانباز را به بازي نگيريد تن رنجور جانباز نيازمند مهرباني و محبت است او در زمان جواني جان و جسمش را براي خاك و ناموس اين مملكت در كف دستش نهاده و ارزاني داشته است . واي ببينيد بد اخلاقي تا كجا رفته
كساني كه براي جانباز كربلا عزا داري مي كنند ولي شان و ماهيت جانباز زنده مملكت خود را اين گونه به باد جسارت مي گيرند به والله ريا كارند.
بارپرودگارااین مملکت راازشرباندبازی پارتی بازی رانت خواری حفظ کن
یه زمانی همه برا دفاع رفتند ولی حالا خیلی ها پول می دهند و جانبازی می خرند و یا با تمام ضرب و زور تلاش می کنند که درصد انرا افزایش دهند . پس دیگه چرا شعار و پز می دهیم که برا خدا و میهن رفتیم تا پشت جبهه و هیچ چشمداشتی به مال و منال دنیا نداریم . مثل دانشگاها که کسب علم را هم سهمیه ای کرده اید و راه ورود خیلی از جوانان با استعداد این مملکت را مسدود کرده اید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس