بازدید 5308
خبر

زیدان در یکقدمی سرمربیگری شیاطین سرخ

این چهره محبوب الجزایری تبار در جدیدترین اظهار نظر خود تاکید کرد که به زودی زود به دنیای مربیگری برمی گردد.او گفت: به زودی زود به فوتبال برمی گردم. من براین ورزش خلق شده ام و نمی توانم از آن دور بمانم.
کد خبر: ۸۳۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 10 September 2018

سرمربی سابق رئال مادرید از بازگشت سریع خود به دنیای مربیگری سخن به میان آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، زین الدین زیدان بعد از خداحافظی از فوتبال در آکادمی رئال مادرید کار خود را آغاز کرد تا اینکه سرانجام نوبت مربیگری به او در تیم نخست کهکشانی ها رسید. زیدان در رئال مادرید در همان فصل نخست فراتر از انتظار ظاهر شد. او هدایت تیمی را برعهده گرفت که با بنیتس ناامید کننده ظاهر شده بود اما زیزو توانست آن تیم را متحول و به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند.

زیدان در سه فصلی که هدایت رئال را برعهده داشت سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در رقابت های لالیگا و سوپر جام اروپا و اسپانیا را به دست آورد. او تصمیم گرفت که به دوران همکاری اش با رئال پایان دهد. این چهره محبوب الجزایری تبار در جدیدترین اظهار نظر خود تاکید کرد که به زودی زود به دنیای مربیگری برمی گردد.او گفت: به زودی زود به فوتبال برمی گردم. من براین ورزش خلق شده ام و نمی توانم از آن دور بمانم.

منظور زیدان چه تیمی است؟ تنها تیمی که در شرایط کنونی زمزمه های حضور زیدان در آن به گوش می رسد منچستر یونایتد است که با هدایت مورینیو ناامید کننده ظاهر شده است.به احتمال خیلی زیاد در صورت ادامه نتایج ناامید کننده یونایتد زیدان هدایت این تیم را برعهده گیرد تا در تیم بزرگ و محبوب شهر منچستر شاهد یک مربی بزرگ و محبوب باشیم.

زیدان در یکقدمی سرمربیگری شیاطین سرخ

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها