بازدید 1575

عربستان از اوایل ماه اکتبر پروازهای مستقیم به اربیل عراق را آغاز می کند

الشرق‌الاوسط عربستان اعلام کرد که خطوط هوایی این کشور قصد دارد از روز یک اکتبر سال جاری پروازهای مستقیم به اربیل عراق را از فرودگاه جده آغاز کند.
کد خبر: ۸۳۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰ 10 September 2018

الشرق‌الاوسط عربستان اعلام کرد که خطوط هوایی این کشور قصد دارد از روز یک اکتبر سال جاری پروازهای مستقیم به اربیل عراق را از فرودگاه جده آغاز کند.

به گزارش فارس به نقل از الشرق الاوسط، خطوط هوایی عربستان اعلام کرده است که قرار است از یکم اکتبر پروازهای مستقیم از اربیل عراق را برقرار کند.

تا پیش از سال 2017 به مدت 27 سال هیچ پرواز مستقیمی بین عربستان و عراق وجود نداشت و در اکتبر سال گذشته پرواز به مقصد بغداد از عربستان انجام شد.

صالح الجاسر مدیرعامل شرکت خطوط هواپیمایی عربستان گفت: این شرکت در حال گسترش شبکه پروازهای خود است و ظرفیت مسافری خود در داخل و خارج را افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد:‌ پس از آغاز پروازهای به مقصد بغداد از عربستان در طول مدت کوتاهی تقاضا برای پرواز به عراق افزایش یافت و به همین دلیل نیاز به یک مقصد دیگر در عراق حفظ شد.

الجاسر ادامه داد:‌ این پروازها به صورت هفته‌ای سه پرواز انجام خواهد شد و به توسعه روابط بین ریاض- بغداد منجر خواهد شد و فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاری وگردشگری فراهم خواهد کرد.

شرکت خطوط هواپیمایی عربستان 154 فروند هواپیما داشته و به 90 مقصد در جهان پرواز دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار