بازدید 1325

گجت‌های پوشیدنی پرفروش‌ترین محصول اپل می‌شوند

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که گجت‌های پوشیدنی بزرگ‌ترین منبع درآمد و سودآوری شرکت اپل در سال‌های آینده محسوب خواهند شد.
کد خبر: ۸۳۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱ 10 September 2018

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که گجت‌های پوشیدنی بزرگ‌ترین منبع درآمد و سودآوری شرکت اپل در سال‌های آینده محسوب خواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت android headlines، با توجه به آمار و ارقامی که در گزارش وال استریت ژورنال آورده و ذکر شده است می‌توان دریافت که گجت‌های پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند به سرعت جای سایر محصولات محبوب اپل نظیر گوشی‌های آیفون را خواهند گرفت و به بزرگ‌ترین منبع درآمد و سودآوری این شرکت تکنولوژی تبدیل خواهند شد.

گجت‌های پوشیدنی از زمان معرفی آن تاکنون توانسته است بخش اعظمی از فروش شرکت‌های تکنولوژی در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد، به‌گونه‌ای که تولیدکنندگان موبایل همگی به سمت طراحی و تولید گجت‌های پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای هوشمند روی آورده‌اند.

بر اساس این گزارش، گجت‌های پوشیدنی به زودی گوشی‌های آیفون را که در حال حاضر نخستین محصول پرفروش اپل به شمار می‌آید، کنار خواهند زد و در صدر پرفروش محصولات این شرکت جای خواهند گرفت.

طبق گزارش جدید IDC، ساعت‌های هوشمند اپل واچ در سه ماهه اخیر توانسته است ۱۷ درصد از سهم بازار گجت‌های پوشیدنی در جهان را به خود اختصاص دهد و فروش قابل ملاحظه‌ای را برای خود رقم بزند. همچنین اپل توانسته است در طول یک سال اخیر، از طریق فروش اپل واچ و ایرپاد ۱۰ میلیارد دلار کسب کرده و به موفقیت نسبتا خوبی دست یابد که البته در مقایسه با فروش گوشی‌های آیفون رقم قابل ملاحظه‌ای نیست اما تحلیلگران برآورد کرده‌اند که با توجه به افزایش استقبال از ساعت‌های هوشمند و هم‌چنین افزایش قیمت گوشی‌های آیفون جدید، میزان فروش گجت‌های هوشمند و پوشیدنی از فروش آیفون پیشی خواهد گرفت.

جین مانستر به‌عنوان یکی از تحلیلگران فعال در این حوزه نیز پیش‌بینی کرده است که اپل قادر خواهد بود ۱۰ میلیون عینک واقعیت افزوده خود را در طول یک سال به فروش برساند که گفته می‌شود این اتفاق در سال ۲۰۲۱ میلادی رخ دهد و عینک‌های واقعیت افزوده اپل با قیمت ۱۳۰۰ دلار به بازارهای جهانی عرضه شود. او همچنین برآورد کرده است که اپل در عرض تنها ۱۲ ماه، ۱۰ میلیون عدد عینک‌ واقعیت افزوده به‌فروش برساند؛ وی مدعی است که اهالی کوپرتینو، عینک AR خودشان را در سال ۲۰۲۱ و با قیمت ۱.۳۰۰ دلار عرضه خواهند کرد و این محصول در سال اول، ۱۳ میلیارد دلار درآمد برای این شرکت به‌همراه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل