بازدید 1387

ایجاد تابلوی دانش بنیان‌ها در بورس

معاون معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، از ایجاد تابلوی دانش بنیان ها در فرابورس خبرداد و گفت: بازار سرمایه باید دانش بنیان شود.
کد خبر: ۸۳۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲ 10 September 2018

معاون معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، از ایجاد تابلوی دانش بنیان ها در فرابورس خبرداد و گفت: بازار سرمایه باید دانش بنیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دلیری در مراسم اختتامیه دومین لیگ ستارگان بورس گفت: می بایست بورس را در بستر فناوری های نوین پیش برد که در این راستا فایل های خوبی میان سازمان بورس و فرابورس با معاونت علمی رییس جمهور باز شده تا ایده‌ها را از مجموعه‌هایی که دانش پایه هستند، دریافت کرده و در راستای تعمیق و رونق بورس حرکت کنیم.

معاون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: جامعه بازار سرمایه کشور به این نتیجه رسیده که باید بر پایه فعالیت دانش بنیان حرکت کرده و نگاه های تک را غالب کنیم؛ بر این اساس مجوز صندوق‌های قابل معامله توسط سازمان بورس صادر شده تا تامین کننده صندوق های جسورانه باشد و این اقدام خوبی برای تقویت سرمایه گذاری جسورانه است.

وی افزود: بر این اساس باید شرایطی فراهم کنیم که دارندگان منابع خرد بتوانند در حوزه های ای تی بیس بورسی وارد عمل شوند؛ ضمن اینکه امیدواریم بتوانیم شاهد این باشیم که تابلوی اختصاصی دانش بنیان ها در فرابورس فعال شود.

دلیری با تاکید بر اینکه پایه های اقتصاد دانش بنیان می تواند در بازار سرمایه شکل گیرد، گفت: امیدواریم بتوانیم فعالیت های فناورانه را شکل داده و درامد را در این راستا بالا بریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل