بازدید 2649

احداث پارک تفریحی به مساحت ۳۰۰ هکتار در حاشیه سد اکباتان همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بزرگترین پارک تفریحی به مساحت ۳۰۰ هکتار در حاشیه سد اکباتان همدان در برنامه قرار دارد.
کد خبر: ۸۳۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 08 September 2018

امیر خجسته در نشست بررسی مسایل و مشکلات روستاها و دهستان‌های گنبد، سنگستان، هگمتانه و الوند کوه غربی واقع در بخش مرکزی شهرستان همدان که با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها برگزار شد، گفت: در مقایسه با سایر استانها کارها با همدلی موجود بین مردم و مسئولان استان خوب پیش می رود و حاصل این همدلی پیشرفت طرح ها و توسعه استان است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم این وضعیت مردم همچنان با مشکلات عدیده ای مواجهند که باید همه توان خود را بکار بگیریم و بخشی از این مسایل را حل کنیم.

وی با اشاره به نیاز تعدادی از راههای روستایی به روکش آسفالت عنوان کرد: طی رایزنی نمایندگان تاکنون چهار مرتبه موفق به اخذ سهمیه قیر رایگان شده ایم که در سطح استانی و ملی پیگیری شده تا علاوه بر روکش؛ مشکل نقاط حادثه خیز راههای روستایی رفع شود.

خجسته اضافه کرد: اصلاح و تعریض راه روستاهای مسیر گردشگری امامزاده محسن و خط انتقال فاضلاب به طور همزمان با همکاری اهالی روستاهای این مسیر در حال انجام است و این طرح حاصل مشارکت خود مردم در تعریض مسیر است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی از نظر اعتباری برای اجرای این چنین طرحهایی وجود ندارد، عنوان کرد: اعتبارات موردنیاز برای تملک در طرحهای تعریض راه روستایی وجود دارد و تنها لازمه اجرای این طرحها همکاری و مشارکت روستاییان است.

وی افزود: اعتبارات لازم برای تعریض و اصلاح مسیر گردشگری سد اکباتان و مسیر روستاهای چیشین و ابرو نیز اخذ شده و احداث بزرگترین پارک تفریحی به مساحت ۳۰۰ هکتار در حاشیه سد اکباتان پیش بینی شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دلایل تامین نشدن اعتبار ۳ استخر در حال احداث و رفع مشکل آب، توقف پروژه بیمارستان اکباتان و عدم شروع طرح موزه غرب کشور از جمله مسایلی است که بطور جدی از طریق مجمع نمایندگان پیگیری شده و نتیجه های خوبی حاصل شده است.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: روستاهای همدان باید در محور گردشگری کار کنند چون درآمد زایی و اشتغالزایی در این بخش قابل توجه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار