بازدید 1849
معاون سازمان بنادر خبر داد؛

توقف خط کشتیرانی خرمشهر-بصره ارتباطی به درگیری‌های بصره ندارد

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توقف فعالیت خط کشتیرانی خرمشهر-بصره به خاطر نبود مسافر است و ارتباطی با درگیری های جنوب عراق ندارد.
کد خبر: ۸۳۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 08 September 2018

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توقف فعالیت خط کشتیرانی خرمشهر-بصره به خاطر نبود مسافر است و ارتباطی با درگیری های جنوب عراق ندارد.

هادی حق شناس در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره توقف فعالیت خط کشتیرانی خرمشهر ـ بصره در روزهای اخیر و ارتباط آن با توقف منع آمد و رفت در شهر بصره به دلیل درگیری های داخلی این شهر اظهار کرد: توقف فعالیت خط کشتیرانی از استان خوزستان به استان بصره ارتباطی با درگیری های اخیر شهر بصره ندارد.

وی ادامه داد: سفر دریایی به بصره نه لغو شده و نه برقرار است بلکه قرار است به زودی برقرار شود. اصلا بحث درگیری های بصره مطرح نیست. زمانی که ایام پیک سفرهای خرمشهر به بصره باشد، این خط دریایی فعال می شود و زمانی که با کاهش مسافر روبه رو هستیم، از انجام سفرهای خبری نیست.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: این وضعیت مانند برخی سفرهای هوایی است که وقتی مسافر زیاد باشد، پروازها از سر گرفته می شود و زمانی که مسافر نباشد، پروازها متوقف است.

وی یادآور هنوز مشخص نیست خط دریایی خرمشهر ـ بصره از چه زمانی بازفعال می شود و به محض اینکه اطلاعات در این زمینه تکمیل شد، به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، از بندر خرمشهر به دو مقصد بصره و کویت و بالعکس در طول هفته خط کشتیرانی فعال است که در ایام پیک سفرهای دریایی، دو روز در هفته این خطوط فعال می شوند. همچنین در طول سال های گذشته در ایام اربعین نیز روزانه چندین شناور برای انتقال زائران از خرمشهر به بصره فعال بودند و زائران سپس خود را با مودهای حمل و نقل ریلی یا جاده ای به کربلا می رسانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی