بازدید 3284

جنجال در لیگ یک با دومین پنالتی دقیقه90 علیه بابلی ها

کد خبر: ۸۳۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ 08 September 2018

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز، اولین برد این فصل خود را مقابل شاهین شهرداری بوشهر به دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، فجر سپاسی با پیروزی مقابل شاهین، اولین برد فصل خود را کسب کرد که همزمان با نخستین شکست شاگردان محمود فکری در تیم شاهین شهرداری بوشهر در بازی های لیگ بود را رقم زد. ملوان بندر انزلی هم می‌توانست سومین پیروزی خود را در این فصل مقابل شاگردان اکبر میثاقیان جشن بگیرد که گل دقایق اضافه کارون اروند، باعث شد این دیدار به تساوی برسد.

تیم فوتبال بادران هم موفق شد از سد مس رفسنجان با هدایت علی سامره بگذرد تا پاشازاده، پیروز مصاف مربیان استقلالی باشد. تیم نود، حریف پرسپولیس در جام حذفی هم در تبریز مقابل شهرداری منحل شده که مشخص نیست چگونه هنوز در لیگ حضور دارد، به تساوی رسید.

تنها دیدار باقی مانده هفته از ساعت 20 امروز (جمعه) بین تیم‌های شهرداری ماهشهر و آلومینیوم اراک آغاز شد که تیم ماهشهر با شکست مقابل آلومینیوم به قعر جدول لیگ دسته اول سقوط کرد. علی خسرونژاد (19) و امید نظامی‌پور (75) برای آلومینیوم گلزنی کردند تا این تیم به رده چهارم جدول صعود کند. شاگردان داود مهابادى در تیم شهرداری هم که در هر سه دیدار قبلی خود شکست خوردند، با تفاضل گل منفی 5 به انتهای جدول سقوط کردند.

مس هم در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال به مصاف اکسین البرز رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر صفر مس خاتمه یافت. حامد محمودی (10) و امین جهان‌کهن (42) برای شاگردان نادر دست‌نشان گلزنی کردند. با این نتیجه، مس کرمان با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اکسین، به رتبه دوم جدول صعود کرد و پایین‌تر از گل‌گهرِ صدرنشین قرار گرفت. اکسین هم که تا پیش از آغاز این هفته با سه پیروزی در صدر جدول قرار داشت، با متحمل شدن نخستین شکست خود به رده سوم جدول سقوط کرد.

در بازی پرگل گل گهر-خونه به خونه پس از اعلام پنالتی به سود گل‌گهر در پایان نیمه دوم، بازیکنان تیم میهمان به نشانه اعتراض، زمین را ترک کردند، اما پس از دقایقی به زمین بازگشتند. داور مسابقه پس از این اتفاقات، اسماعیل کیانی از خونه‌به‌خونه را اخراج کرد. قشقایی در حالی موفق شد از سد مشکی‌پوشان بگذرد که ابتدا از حریف عقب بود، اما پس از اخراج دو بازیکن حریف و 9 نفره شدن تیم میزبان، موفق شد نتیجه را برگرداند.

نتایج هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال 

فجر سپاسی شیراز 2 - شاهین بوشهر یک
گل‌ها: عباس بوعذار (14) و اسماعیل بابایی (72) برای فجر و بهمن سالاری (22) برای شاهین
اخراج: حسن نجفی از شاهین

ملوان انزلی یک - کارون اروند خرمشهر یک
گل: شهریار مقانلو (13) برای ملوان و محمدجواد محمدی (4+90) برای کارون

 شهرداری تبریز یک - نود ارومیه یک
گل‌ها: احمد امیرکامدار (65) برای شهرداری و محمد عبادزاده (40) برای نود
اخراج: احمد امیرکامدار از شهرداری و اصغر نصیری از نود

بادران یک - مس رفسنجان صفر
گل: میعاد یزدانی (46)

مشکی‌پوشان مشهد یک - قشقایی شیراز 2

گل‌گهر سیرجان 3 - خونه‌به‌خونه 2

گل‌ها: امین پورعلی (13 و 90 - هر دو پنالتی)، محسن آذرباد (60) برای گل‌گهر و اسماعیل کیانی (20) و علی اصغر شیردل (80) برای خونه‌به‌خونه

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار