بازدید 2375

زمان مسابقات کشوری برنامه‌نویسی در دانشگاه شریف

کد خبر: ۸۳۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 06 September 2018

دبیر اجرایی ششمین دوره ماراتون برنامه‌نویسی کشور از برگزاری این دوره از رقابت‌ها تا ۱۷ شهریور خبر داد و گفت: درمجموع ۳۵۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۵۰ نفر موردپذیرش قرار گرفته و در قالب ۸۰ تیم صبح امروز به رقابت می‌پردازند.

به گزارش دانشجو، محمدعلی روزی‌طلب درباره ششمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور توضیح داد: این رویداد از ۱۴ تا ۱۷ شهریور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و پنج دوره قبلی این رقابت از سال ۹۱ در شهریورماه هر سال به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شده است.

وی افزود: اسفند و بهمن‌ماه ماراتن برنامه‌نویسی را به یکی از شهرستان‌های کشور بردیم تا دانشجویان شهرستانی نیز بتوانند در این ماراتن شرکت کنند. سال گذشته دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان رویداد جانبی ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه بود.

روزی‌طلب گفت: همچنین دانشگاه‌های فردوسی مشهد، بوعلی سینا همدان، صنعتی اصفهان و شهید بهشتی نیز میزبان رویداد جانبی بودند اما فراخوان ثبت‌نام در رویداد اصلی ششمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه از ابتدای مردادماه امسال آغاز و ۳۱ مرداد به اتمام رسید.

دبیر اجرایی ششمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی کشور گفت:‌ خوشبختانه به دلیل اینکه اکثر مخاطبان، این رویداد را می‌شناسند از طریق ایمیل و شبکه‌های مجازی به آنها اطلاع‌رسانی کردیم تا در ششمین دوره این رقابت نیز شرکت کنند. همچنین به دانشگاه‌های مختلف پوستر این رقابت را ارسال کردیم.

وی ادامه داد: درمجموع ۳۵۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند ولی۲۵۰ نفر مورد پذیرش قرار گرفته که در قالب ۸۰ تیم صبح روز پنجشنبه به رقابت می‌پردازند. تیم‌ها دو تا چهار نفر هستند و این دوره از رقابت‌ها طی سه روز برگزار می‌شود.

روزی‌طلب درباره جوایز این ماراتن توضیح داد: به سه تیم برتر جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا می‌شود که به تیم برتر هفت میلیون تومان، به تیم دوم پنج میلیون تومان و به تیم سوم نیز سه میلیون تومان هدیه داده می‌شود.

دبیر اجرایی ششمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی کشور گفت: هدف برنامه معرفی تیم‌ها و استعدادهای برتر و شناسایی آنها و اتصال این تیم‌ها به بازار کار است و به همین منظور از کل دانشگاه‌های کشور نظیر دانشگاه‌های شریف، تهران،‌ امیرکبیر، علم و صنعت و اصفهان، مشهد و گلستان شرکت‌کننده داشتیم که بیشتر این تیم‌ها استارت‌آپ‌هایی هستند که یا در مرحله تأسیس شرکت هستند و یا ایده بالقوه‌ای دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های برگزیده سال‌های گذشته یا جذب شرکت‌های بزرگ شدند یا توانسته‌اند برنامه خود را به مرحله سرمایه‌گذاری برسانند و تبدیل به شرکت شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار