بازدید 2453

هیات روابط پارلمانی ایـران و اروپا به منظور دیدار با مقامات این پارلمان به اروپا سفر کرد

هیات روابط پارلمانی جمهوری اسلامی ایـران و پارلمان اروپا به منظور دیدار با مقامات این پارلمان به ریاست کاظم جلالی نایب رییس اتحادیه بین المجالس جهانی به اروپا سفر کرد.
کد خبر: ۸۳۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 03 September 2018

هیات روابط پارلمانی جمهوری اسـلامی ایـران با پارلمان اروپا به ریاست کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و نایب رییس اتحادیه بین‌المجالس جهانی و به منظور دیدار و گفتگو با مقامات سیاسی و مسئولان پارلمان اروپا به این منطقه سفر کرد.

شایان ذکراست علاوه بر جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، کمال دهقانی فیروزآبادی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سیامک مره صدق عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، سیدمهدی فرشادان عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و زهرا ساعی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اعضای هیات روابط پارلمانی جمهوری اسـلامی ایـران با پارلمان اروپا را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است هیات روابط پارلمانی جمهوری اسـلامی ایـران با پارلمان اروپا به ریاست کاظم جلالی در این سفر با مقامات پارلمان اروپا، بلژیک و لوکزامبورگ دیدار و گفتگو خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر