شما قبل از بازی چند بار گفتید که الدحیل نقطه ضعفی ندارد اما در بازی مشخص شد که این تیم شکست ناپذیر نیست. آیا این حرف‌ها یک سیاست روانی از سوی شما بود؟

من صحبت‌هایم را از روی واقعیت انجام دادم و معتقدم که آنها تیم بسیار خوبی هستند اما طبیعی است که بگویم ما هم تیم خوبی داریم و در بازی رفت این مسئله را نشان دادیم. با این همه، بازی برگشت در تهران یک بازی جدید است و ما با فرم بهتری بازی خواهیم کرد.

سیامک نعمتی دو کارته شد و بازی برگشت در تهران را از دست داد. با نیمکت خالی با این موضوع چطور کنار می‌آیید؟

بله او متأسفانه با ما نخواهد بود. فعلاً چند روز باید استراحت کنیم و بعد درباره آن فکر می‌کنیم تا به یک راه حلی برسیم.

برانکو: هنوز نمی دانیم سرمربی تیم ملی کیست وبرنامه اش چیست

 اما به هر حال دست شما خالی است و نمی‌توانید روی نیمکت مانور بدهید. با از دست دادن سیامک نعمتی شما رسماً یک تعویض خود را از دست دادید.

بله، متأسفانه همینطور است اما مشکلی نیست. به هر حال اتفاقی است که در فوتبال رخ داده و خیلی موضوع پیچیده و عجیبی نیست و باید با آن کنار بیاییم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با همه توان می‌جنگند و تلاش می‌کنند و کاملاً مشخص است که چقدر پرسپولیس را دوست دارند. واقعیت این است که متأسفانه این شرایط را نداریم. ما ۳ ملی‌پوش را از دست دادیم و کسی نمی‌تواند آن را جبران کند. اگر ما تیم کاملی بودیم نتیجه جای سوال داشت که چه می‌شود و مطمئناً چنین نتیجه‌ای رفم نمی‌خورد. ما چند ماه قبل با ترکیب قبلی خودمان به السد ۳ بر یک باختیم. این فوتبال است و من از آن راضی هستم، از بازیکنانم باید قدردانی کنم که تلاش زیادی انجام دادند و انتظار دارم که بهتر از این هم بشوند.

 چقدر برای پرسپولیس شانس قائل هستید که در بازی برگشت نتیجه را جبران کند؟

همه چیز ۵۰-۵۰ است. باید تا بازی برگشت صبر کنیم.

تمرینات پرسپولیس هم که از فردا آغاز می‌شود.

۳ روز تمرینات را تعطیل کردیم و بعد از آن کار ما فشرده خواهد شد. البته من هنوز نمی‌دانم که تعطیلات لیگ قطعی هست یا نه چون خبری از برنامه تیم ملی ندارم و نمی‌دانیم که چه کسی تیم ملی را هدایت می‌کند. من هیچ چیزی از شرایط تیم ملی نمی‌دانم و به همین دلیل فعلاً نمی‌توانم برنامه‌ریزی‌ای انجام دهم. نمی‌دانم که اردویی برای تیم ملی برگزار می‌شود یا نه.

البته روزی که تاج به تمرین پرسپولیس آمد اعلام کرد که کی‌روش به زودی وارد تهران خواهد شد.

من خبری از این چیزها ندارم. من فقط می‌دانم که هنوز برنامه‌ای به صورت رسمی به مربیان اعلام نشده است و به همین دلیل نمی‌دانیم که سرمربی تیم ملی کیست و برنامه‌های این تیم چیست.

اگر اردوی تیم ملی برگزار شود شما به تیم ملی بازیکن خواهید داد؟ از طرف دیگر پرسپولیس دو بازی حساس مقابل نساجی و الدحیل بعد از تعطیلات لیگ دارد.

من همیشه به تیم ملی بازیکن می‌دهم چرا که تیم ملی در اولویت قرار دارد. ظاهراً برنامه تیم ملی هم خیلی عالی انجام شده است!