بازدید 2570

مجلس با کسی تعارف ندارد

کد خبر: ۸۲۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 28 August 2018

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس به نمایندگی از مردم ثابت کرد که با کسی تعارف ندارد، گفت: مجلس با رای منفی خود به پاسخ‌های رییس جمهور نشان داد که مشکلات مردم را درک می کند.

به گزارش ایسنا، احمد مرادی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: ۴۰ سال است که درخت انقلاب تنومند شده است، مردم انقلاب خود را حاصل خون هزاران شهید، جانباز و آزاده می دانند و برای انقلاب خود تا پای جان ایستادگی می کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس به نمایندگی از مردم ثابت کردند که با کسی تعارف ندارند، امروز مجلس چه اصلاح طلب، چه اصولگرا و چه مستقل به توضیحات رئیس جمهور رأی منفی دادند و نشان دادند که نگرانی مردم را در بحث اشتغال، افزایش قیمت ارز، طلا، گرانی و نورچشمی هایی که به شکل سازمان یافته قاچاق می کنند را درک می کنند.

مرادی در تذکری به رئیس جمهور با بیان این موضوع که مشکل مردم هرمزگان درک شود، گفت: امروز کمر مردم از بیکاری، فقر و تبعیض های ناروایی که در کشور وجود دارد خم شده است، از رئیس جمهور و همه اعضای هیات دولت می خواهم از تمام فرصت های موجود در کشور در راستای خدمت به مردم استفاده کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل