بازدید 10715
۱

روز نقره ای کاراته ایران با نایب قهرمانی رزیتا علیپور

با این اوصاف تیم کاراته ایران امروز در حسرت طلا ماند و سه نقره گرفت.فردا در روز پایانی رقابت های کاراته بازی های آسیایی «پگاه زنگنه»٬ «بهمن عسگری» و «ذبیح اله پورشیب» روی تاتامی می روند.
کد خبر: ۸۲۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 26 August 2018

کاراته کا وزن منهای ۶۱ کیلوگرم ایران به مدال نقره رسید تا روز نقره ای کاراته کشورمان در جاکارتا تکمیل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز (یکشنبه) دومین روز رقابت های کاراته هجدهمین دوره بازی های آسیایی برگزار شد که رزیتا علیپور٬ طراوت خاکسار و امیر مهدی زاده به مصاف حریفان رفتند. مهدی زاده و خاکسار در رقابت های صبح با قبول شکست در دیدار پایانی به نقره رسیدند.

در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم «رزیتا علیپور» با از پیش روی برداشتن حریفانی از کره جنوبی، تایلند و ازبکستان به فینال رسید.او برای کسب مدال طلا با «ین ژیاو ین» نفر اول رنکینگ جهان٬ قهرمان آسیا و سه طلای لیگ جهانی در سال ۲۰۱۸ روبرو شد و در پایان مبارزه ای محتاطانه به تساوی صفر بر صفر رسید و در نهایت داوران در هانتی نماینده چین که نمایش شجاعانه تری داشت را برنده اعلام کردند.

با این اوصاف تیم کاراته ایران امروز در حسرت طلا ماند و سه نقره گرفت.فردا در روز پایانی رقابت های کاراته بازی های آسیایی «پگاه زنگنه»٬ «بهمن عسگری» و «ذبیح اله پورشیب» روی تاتامی می روند. تیم کاراته ایران تا این لحظه موفق به کسب یک طلا، سه نقره و یک برنز شده است.

روز نقره ای کاراته ایران با نایب قهرمانی رزیتا علیپور

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ممنون از بانوان ورزشی کشور
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان