بازدید 6515
گفت وگو با «گوران ماکسیموویچ» فقط از طریق فدراسیون!

فدراسیون تیراندازی، مربی خارجی اش رابعدازافتضاح جاکارتا منع المصاحبه کرد

کد خبر: ۸۲۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 26 August 2018

مسئولان فدراسیون تیراندازی پس از ناکامی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی سرمربی این تیم را از مصاحبه منع کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیراندازان کشورمان در بخش تفنگ که امید اول مدال آوری تیراندازی ایران بودند تنها با یک مدال برنز به کار خود پایان دادند تا ضعیف‌ترین عملکرد را در سه دوره اخیر بازی‌های آسیایی به نمایش بگذارند.

تیم ملی تیراندازی ایران در حالی به رقابت‌های خود در بخش تفنگ بازی‌های آسیایی 2018 پایان داد که کسب مدال برنز مه‌لقا جام‌بزرگ در تفنگ 50 متر سه وضعیت، عنوان چهارمی آرمینا صادقیان در تفنگ 10 متر، فینالیست شدن الهه احمدی در تفنگ 10 متر و سه وضعیت و حضور مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام در فینال سه وضعیت و تفنگ 10 متر بهترین عناوین تیراندازان بود.

خبرگزاری ها در طول مسابقات در تماس‌های مختلف سعی کردند در خصوص عملکرد تیم تفنگ با گوران ماکسیموویچ گفت‌وگو کنند اما وی در پاسخ گفت: «باید با فدراسیون تیراندازی هماهنگی شود. فدراسیون به من گفته فقط از طریق آنها مصاحبه کنم و اجازه صحبت با هیچ خبرنگاری را ندارم.»

محدود کردن سرمربی برای انجام مصاحبه با خبرنگاران، سطحی‌ترین تصمیم مسئولان فدراسیون‌ها پس از کسب نتایج ضعیف است. مطمئنا سکوت کردن سرمربی نمی‌تواند اصل ماجرا را پنهان کند بلکه ممکن است با بیان مسائل فنی از سوی سرمربی دلایل منطقی و مناسب برای کسب نتایج شود و به بسیاری از اظهار نظرها و تحلیل‌ها پاسخی مناسب داده شود، چون هیچ فردی بیشتر از سرمربی نمی‌تواند آنالیز درستی از نتایج و عملکرد ملی پوشان داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی