بازدید 2904

نوریان: به دولتمردانی نیاز داریم که از خود بگذرند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به دولتمردانی نیاز داریم که از خود بگذرند اما از ملک و آبادی مملکت نگذرند و همچنین با عمل، با تعهد و با اخلاص در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم گام بردارند.
کد خبر: ۸۲۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 26 August 2018

اردشیر نوریان در همایش بزرگداشت روز کیان با اشاره به شرایط اقتصادی موجود کشور، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران شرایطی دشوارتر از شرایط موجود را پشت سر گذاشته و با عزت و شرف از مشکلات عبور کرده است.

وی افزود: در حال حاضر کشور ما نیاز به همکاری، همدلی، وحدت و انسجام درونی دارد و لازم است حاکمان و دست‌اندرکاران وظایف و تعهدات خود را در قبال ملت انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: از این شرایطی که به وجود آمده و موجب زحمت اقشار ضعیف‌تر جامعه شده به سلامت عبور خواهیم کرد.

نوریان با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور گفت: تنها راه نجات و گزینه مناسب به منظور برخورد با دشمنان این مرز و بوم و رفع گرفتاری‌های داخلی، بازگشت جدی به روحیاتی است که مشکلات بیشتر و جدی تر از آن را پشت سر گذاشته‌ایم و این روحیات ساده زیستی مسئولان، بازگشت به بطن جامعه، روحیه جهادی و از خودگذشتگی مردم بود.

وی در ادامه بیان کرد: شهردار و فرماندار شهرستان لازم است به تعهدات خود عمل کنند و وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تیم دولت باید از تیم ملی فوتبال درس بگیرد، خاطرنشان کرد: تیم ملی با وجود باخت موجب رضایت ملت شد و دلیل آن این بود که ملت باور داشتند با تمام قدرت و تمام قوا برای این آب و خاک جنگیدند که اگر دولت‌مردان نیز این‌گونه عمل کنند دیگر شاهد این نارسایی‌ها نخواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار