بازدید 2693

سعیدی: انقلابی‌بودن به معنای متحد بودن است‌

یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس انقلابی بودن را به معنای متحد بودن دانست و گفت: هر کسی بر طبل تفرقه بکوبد در دورترین فاصله نسبت به آرمان‌های اصلی انقلاب قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۲۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 26 August 2018

یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس انقلابی بودن را به معنای متحد بودن دانست و گفت: هر کسی بر طبل تفرقه بکوبد در دورترین فاصله نسبت به آرمان‌های اصلی انقلاب قرار می گیرد.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی وحدت و همدلی تمامی نیروهای سیاسی و متخصصین برای حل مشکلات کشور راهگشاست، گفت: البته این وحدت باید شکل عملیاتی و اجرایی به خود بگیرد بدان معنا که نباید دولت خود را بی‌نیاز از تفکرات مختلف بداند. هرچه نیروهای فکری و سیاسی بتوانند بی واسطه و راحت تر نقطه نظرات خود را به دولت منتقل کنند به همان نسبت احتمال یافتن راه حل برای مشکلات فعلی بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: این اشتباه است که فکر کنیم تنها راه حل مشکلات کشور پرداختن به مسائل اقتصادی است؛ امروز بیشتر از مشکلات اقتصادی نداشتن اعتماد مردم به دستگاه های مختلف مشاهده می شود حال اینکه اگر مردم اطمینان بیشتری به ساختار داشته باشند احتمال موفقیت سیاست‌های اقتصادی دولت نیز بیشتر می‌شود لذا برای رسیدن به این نقطه باید به دنبال انسجام داخلی رفت.

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: بر این اساس پیشنهادم این است که مقامات ارشد نظام در آستانه عید غدیر خم ضمن پیش بردن مساله رفع حصر به رفع محدودیت از دلسوزان نظام نیز مبادرت داشته باشند تا در این روز شاهد گردهمایی بزرگ همه دلسوزان کشور باشیم.

سعیدی با بیان اینکه عده‌ای با شعار انقلابی گری بر طبل تفرقه می‌کوبند، آنها را دچار یک خطای فاحش در محاسباتشان دانست و گفت: این افراد گمان می‌کنند هرچه دلسوزان را از نظام دور کنند میدان برای خودشان وسیع‌تر می‌شود اما تجربه نشان داده این استراتژی نتیجه عکس می‌دهد و ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که بازگشت به شرایط عادی بسیار سخت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس