بازدید 57689
۸

«حامد بهداد» نقش «وحید مرادی» را بازی می‌کند

کد خبر: ۸۲۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ 26 August 2018

حامد بهداد در تازه‌ترین اثر سینمایی محسن قرایی با عنوان «سطح یک»، قرار است نقش وحید مرادی، شرور معروف تهران را که مدتی پیش در زندان کشته شد، ایفا کند.

به گزارش خبرآنلاین، محسن قرایی در نظر دارد تا فیلم تازه خود با عنوان «سطح یک» را درباره وحید مرادی، شرور معروف تهرانی که مدتی پیش در زندان به قتل رسید، تولید کند.

«حامد بهداد» نقش «وحید مرادی» را بازی می‌کند

وحید مرادی و حامد بهداد 

بنابر گزارش کانال تلگرامی سینما، تازه‌ترین فیلم محسن قرایی پس از «سد معبر» به زندگی وحید مرادی شرور تهران اختصاص دارد که پس از ارتکاب قتل به مرزهای کشور گریخت و سپس توسط نیروهای پلیس دستگیر شد. او مدتی بعد در نزاع دسته‌جمعی در زندان به قتل رسید که حواشی بسیاری را در پی داشت.

حامد بهداد که در «سد معبر» تجربه موفقی را با این کارگردان سپری کرد، قرار است در این فیلم نقش مرادی را ایفا کند. قرایی در حال حاضر هم‌زمان با نگارش فیلمنامه در حال یافتن تهیه‌کننده‌ای برای فیلمش است تا بتواند پروانه ساخت «سطح یک» را دریافت کند و سومین فیلم سینمایی‌اش را پس از «خسته نباشید» و «سد معبر» جلوی دوربین ببرد. به نظر میرسد این فیلم برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۸
آیا وقت آن نرسیده که به جای بررسی مشکلات موجود که نتیجه عدم آموزش صحیح بوده، بر روی تربیت کودکان سرمایه گذاری کنید و حد اقل مطمئن هستید که نتیجه آن را بیست سال دیگر خواهید دید.
تا زمانی که آموزش کودکان اطلاح نشود هیچ وقت جامعه درست نخواهد شد.
چرا به جای اینکه فیلم زندگی یک شرور را درست میکنید ( که برای گروهی از مردم ما نقش قهرمان هم داشت! و آن را از سیل جمعیت در مراسم متوجه شدید) از زندگی پرفسورها و افراد موفق ایرانی فیلم درست نمیکنید ؟ بله از ایران رفته اند ولی انسان موفق که هستند، این را که نمیشود انکار کرد.
زندگی و مشاهده موفقیت مریم میرزائی بیشتر بر روی نسل جوان اثر میگذارد یا سرانجام یک شرور؟ قبل از اینکه بخواهیم آنها را بترسانیم بد نیست ایشان را به سمت درست راهنمائی کنیم.
چه فیلم مسخره ای...با این کارتون هی دارین اون بابارو بزرگترش می کنید
حالا این شرور چه تحفه ای بود که فیلمش را بسازند بعدش انتظار دارند مردم پول بدن وبرن سینما .......
اسطوره سازی از یک شرور چه معنایی داره؟؟!!
سلام به نظر من مطرح کردن اسامی این افراد حتی چنانچه به قصد انتقاد از وضعیت جامعه و .... باشد صلاح نیست . یقین داشته باشید که این موضوع برای سایر اوباشی مانند او جذابیت داشته و موجب تشویق آنها می شود.
آخه این آدمه درموردش فیلم بسازن. بابا اینا رئ باید به گورستان تاریخ فرستاد
جز تاسف عمیق هیچ کار دیگه از دست کسی بر نمیاد.هههه وحید مرادی شد الگو نقشش و باید تو سینما بازی کنن. حسین فهمیده، ستارخان و باقر خان ، یعقوب لیث سفاری ، بابک خرمدین. اریو برزن و سورنا سرداران دلیر ایرانی. خسرو و شیرین و لیلی و مجنون. کوروش کبیر، حسنک وزیر و........ فقط تاسف عمیق.
الکی بزرگش نکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها