بازدید 2939

درخواست کرانچار ازبرانکو برای ادب کردن ملی پوش پرسپولیس

کد خبر: ۸۲۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 25 August 2018

زلاتکو کرانچار در مورد اخراج بازیکن جوان پرسپولیس به دلیل مسائل انضباطی گفت: قطعا سوال شما در مورد محمدامین اسدی است. با وجود اینکه او به دفعات رفتارهایی را انجام داد که مورد پسند شئونات جمهوری اسلامی ایران نبود و همچنین از موازین انضباطی تیم ملی فاصله می‌گرفت، ابتدا سعی کردم با او صحبت کنم و تلاش کنم به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رفتارم به اطلاع او برسانم که رفتارش را اصلاح کند و روح انضباطی تیمی را حفظ کند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی کروات امیدها گفت: متاسفانه در مورد آخر خطایی را انجام داد که تمام خطوط قرمز را رد کرد. به عنوان یک تذکر جدی این جریمه در نظر گرفت. درها را به روی او نمی‌بندیم و امیدواریم این اتفاق بتواند رفتار او را اصلاح کند و به رفتار شایسته‌ای برسد که بتواند شایسته نماینده مردم و یک نظام باشد. هر بازیکنی که در اردوی تیم امید هست یکی از معیارهایش داشتن شخصیت مناسب برای رعایت قوانین و مقررات کشور و تیم ملی است. سایر بازیکنانی که در اردو حضور داشتند سعی کردند به قوانین احترام بگذارند و مثل او آنقدر پا را فراتر از حد غیر مجاز نگذاشتند. بازیکنان داخلی و لژیونر وقتی به اردو می‌آیند باید بدانند چه بار مسئولیتی را به دوش می‌کشند. هیچ تفاوتی بین بار مسئولیت بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان و امید نیست. باید در هر دو مورد به قوانین احترام گذشت و شان تیم ملی را حفظ کرد.

وی در مورد اینکه آیا در مورد تغییر رفتار اسدی از برانکو سرمربی پرسپولیس که این بازیکن در آنجا فعالیت می‌کند مشاوره خواهد گرفت؟ اظهار داشت: از طریق برانکو نه، بلکه از طریق باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنیم اطلاعات لازم را بگیریم. انتظار داریم باشگاه پرسپولیس تلاش کند تا در این مورد اقدام لازم صورت بگیرد. در حال حاضر کاملا کیفیت بازیکن و اشتباهاتی که دارد مشخص شده و تصویر مشخصی از این موضوع داریم. باید همه عوامل باشگاه برای هدایت این بازیکن تلاش کنند و او را به مسیر حرفه‌ای باز گردانند. می‌دانید حرفه‌ای بودن بسیار سخت است و شرایط دشواری دارد. حرفه‌ای بودن در زندگی نیاز به ایثار برای عدم انجام رفتارهای زیادی دارد.

وی ادامه داد: باور دارم همکار من برانکو که به عنوان مربی همیشه با او در ارتباط بودم به عنوان یک آموزگار برای بازگرداندن این بازیکن به شرایط حرفه‌ای تلاش خواهد کرد. واقعا حیف است با توجه به کیفیت‌هایی که این بازیکن دارد نتواند به پیشرفت لازم برسد. او جایگاهش را نزد ما از دست نداده اما تا زمانیکه این اشتباهات را در ذهن خود دارد و رفتارش را اصلاح نکرده نمی‌تواند نزد ما بازگردد. انتظار ما از باشگاه است. بازیکن بیشترین وقت خود را در باشگاه می‌گذارند و همه باشگاه باید به صورت آموزگار با بازیکنان متخلف خود برخورد کنند و او را به مسیر درست بازگردانند. نباید با اعمال فشار مجدد باعث از بین رفتن بازیکن شوند. ما می‌خواهیم بازیکن باز گردد نه اینکه کیفیت او به طور کامل از بین برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار