بازدید 8785

ایران 68 - سوریه 55؛ صدرنشینى بسکتبال با اولین برد

ملی پوشان در مرحله بعدی کار سخت تری پیش رو دارند. در این میان صمد نیکخواه بهرامی هم پنج فوله شد اما تیم ملی در نهایت این مسابقه را با نتیجه 68- 55 به پایان رسید.
کد خبر: ۸۲۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 25 August 2018

تیم ملی بسکتبال هجدهمین دوره بازیهای آسیایی را با برد مقابل سوریه آغاز کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات بسکتبال بازى هاى آسیایى که شنبه 26 مردادماه با ترکیب محمد صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، آرن داوودی، ارسلان کاظمی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، روزبه ارغوان، سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، نوید رضایی فر، میثم میرزایی و وحید دلیرزهان به جاکارتا آمده بود، بعد از یک هفته تمرین امروز ساعت 10 صبح به وقت محلى برابر سوریه و شاگردان وسلین ماتیچ به میدان رفت.

نیکخواه بهرامی ،حدادی،یخچالی،محمد جمشیدی و کاظمی آغاز کننده این دیدار برای معرفی صدرنشین گروه B بودند. حامد حدادی و ارسلان کاظمی با دو اسلم دانک زیبا آغاز کننده امتیاز آوری ایران در اسیا بودند.بالاخره بعد از رفت وبرگشتهای بسیار سوریه هم در دقیقه 4 توانست دو امتیاز کسب کند.بعد از آن کاپیتان صمد نیکخواه بهرامی هم که گویا تازه گرم شده بود گلزنی هایش را استارت زد و چهار امتیاز متوالی برای تیم ملی کسب کرد ودر نهایت کوارتر اول 16- 9 به پایان رسید.

اما با استارت وقت دوم و تغییرات در ارنج تیم ملی ضریب اشتباهات بالا رفت و بازی خوب سجاد مشایخی تحت تاثیر خطاهای تیمی قرار گرفت.کوارتری که محمد جمشیدی هم در آن سه فوله شد. تایمی که ماتیچ سرمربی سوریه هم اعتراض زیادی به نحوه داوری ها داشت و حتی در کل نیمه حدادی و کاظمی به سوتها اعتراض داشتند.با اینحال در پایان نیمه تیم ملی با احتساب 30- 24 به رختکن رفت.

نیمه دوم دفاع عالی و پاسکاریهای خوب بخصوص سریع به هنگام حمله فاصله امتیازی را بالا برد بخصوص از سوی سجاد مشایخی که روز فوق العاده ای داشت .در کنار او هم با بردن بهنام یخچالی به پست دو او فضای بیشتری برای کار پیدا کرد و توانست پرتابهای سه امتیازی اش را روانه حلقه حریف کند و اختلاف به 52- 38 برسد.سپس شاهین طبع سعی کرد با تغییرات در ارنج تیم همه بازیکنان را میدان دهد تا با فضای سالن آشناتر شوند. چرا که انها در مرحله بعدی کار سخت تری پیش رو دارند. در این میان صمد نیکخواه بهرامی هم پنج فوله شد اما تیم ملی در نهایت این مسابقه را با نتیجه 68- 55 به پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل