بازدید 9247
گزارش

دومین اوتی وزنه‌برداری و فراربرخواه ازپاسخگویی با توهین

همه تصور می کردند این اتفاق فقط یک بار رخ داده و از امروز سیر مدال آوری وزنه برداری آغاز می شود اما مجید عسگری هم در 69 کیلوگرم که در دسته B مسابقه می داد، یک وزنه را هم در حرکت یکضرب بالا نبرد تا همان جا اوت کند و به حرکت دوضرب هم نرسد
کد خبر: ۸۲۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 24 August 2018

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بعد از اوت کردن دومین ملی پوش ایران در بازی های آسیایی 2018 از پاسخگویی فرار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تیم ملی وزنه برداری یکی از پرامیدترین تیم های کاروان ایران در هر دوره از بازی های آسیایی به حساب می آید و با شروع مسابقات این رشته همه امیدوار به کسب مدال بودند، فعلا از جمع 2 وزنه برداری که روی تخته رفته اند، حتی یک حرکت مثبت هم ثبت نشده است!

مجید عسگری در دسته 69 کیلوگرم که در دسته B مسابقه می داد، یک وزنه را هم در حرکت یکضرب بالا نبرد تا همان جا اوت کند و به حرکت دوضرب هم نرسد. همه تصور می کردند این اتفاق فقط یک بار رخ داده و از امروز سیر مدال آوری وزنه برداری آغاز می شود. علی مکوندی در دسته 85 کیلوگرم که چندان جوان هم به حساب نمی آید، 3 بار وزنه 153 کیلوگرمی که کاملا یک وزنه سبک در دسته 85 کیلوگرم محسوب می شود را به زمین انداخت تا او هم راه مجید عسگری را برود و بدون اینکه یک وزنه را بالای سر ببرد، اوت شود.

وقتی خبرنگاران از کادرفنی دلیل این اتفاق را جویا شدند، با برخورد عجیب محمدحسین برخواه مواجه شدند. سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با فریاد کشیدن و توهین به خبرنگاری که این سوال را پرسید، از پاسخگویی فرار کرد. البته به نظر می رسد از فردا درخشش تک ستاره ای مثل سهراب مرادی بتواند اعصاب کادرفنی تیم ملی را آرام کند.

دومین اوتی وزنه‌برداری و فراربرخواه ازپاسخگویی با توهین

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار