بازدید 12008
۱
واکنش

اعتراف علنی استیلی به باخت عمدی تیم امیدمقابل میانمار

کد خبر: ۸۲۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 22 August 2018

بازتاب های منفی شکست دو بر صفر تیم امید ایران در برابر میانمار، حریفی که در فوتبال آسیا چندان تیم شناخته شده و قدرتمندی نیست حمید استیلی، مدیر تیم امید را وادار به واکنش کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید استیلی که در شکل گیری تیم امید در کنار کرانچار و سایر اعضای کادر فنی تیم نقش پر رنگی داشته است در این باره به خبرنگار ما در جاکارتا گفت: استراتژی ما این بود که در گروه صدرنشین نشویم و این به خاطر قدرت تیم کره جنوبی بود. این تیم با بازیکنان زیر 23 سال در جاکارتا حضور دارد و در ترکیب از 3 بازیکن لژیونر بهره می برد که یکی از آنها ستاره تیم تاتنهام است. به واقع عقل و منطق حکم می کرد ما راه ساده تری را برای ورود به مرحله بعدی بازی ها انتخاب کنیم. شاید این تصمیم به مذاق برخی خوش نیامده باشد اما در فوتبال باید گاهی اوقات تصمیماتی بگیرید که بر خلاف میل باطنی باشد. در جام جهانی 2018 و در بازی انگلیس و بلژیک دیدید که تیم انگلیس با تیم دوم خود وارد میدان شد و تصمیم گرفته بود در گروه خود دوم شود تا مسیر ساده تری را برای رسیدن به جام طی کند. ما بر همین اساس در بازی با میانمار بازیکنان یک اخطاره خود را به میدان نفرستادیم تا شاهد محرومیت آنها در بازی های بعدی نشویم. همان طور که اشاره کردم هدف ما این بود مسیر مطلوب تری را طی کنیم.

حمید استیلی مدیر تیم امید، حرف هایش را این چنین ادامه داد: من بعد از بازی نقدها و انتقادهایی که از تیم ملی امید شده بود را خواندم. واکنش خیلی از فوتبالی ها تند بود اما باید قبول کنیم استراتژی که ما انتخاب کردیم اشتباه نبود. هر چند عربستان در بازی با کره شمالی به گونه ای بازی کرد که تدبیر ما به ثمر ننشیند. من در مورد تیم عربستان حرفمم را تکرار می کنم. این تیم وقتی در دقایق ابتدایی بازی با کره شمالی دو گل خورد بدین معنی بود که نمی خواهد فوتبال جوانمردانه را رعایت کند. در حالی که ما در برابر میانمار تصمیم گرفته بودیم با احتیاط فوتبال کنیم و در نهایت در گروه خود دوم شویم. به هر صورت درتاریخ فوتبال شاید برای من و حتی کرانچار اولین بار بود تصمیمی گرفته بودیم که بر خلاف میل باطنی ما بود و می دانستیم تبعات سختی را به دنبال دارد. خب همان طور که اشاره کردم تنها هدف ما این بود در ادامه مسیر راحت تری را انتخاب کنیم و پله به پله جلو رویم. شاید از نظر بعضی ها این تصمیم اشتباه بوده باشد اما باید به تیم ملی احترام بگذاریم. نمایش ما در برابر عربستان و کره شمالی خوب بود و حالا همه هم و غم ما این است که در بازی با کره جنوبی شکست در برابر میانمار را جبران کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با بی تدبیری آقایان ، بچه های تیم امید هم صد ضربه شلاق و 3 کیلو پیاز را خوردند هم دور استادیوم فوتبال 5 بار دویدند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار