بازدید 12583
۴
خبر

بازیکن پرسپولیس از اردوی امیدها اخراج شد

کد خبر: ۸۲۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 22 August 2018

بازیکن تیم فوتبال امید به دلیل یک مساله انضباطی از اردوی تیم امید اخراج شد.

به گزارش تابناک ورزشی، از شروع مسابقات فوتبال در بازی های آسیایی محمدامین اسدی یکی از بازیکنان حاضر در تیم بارها از سوی حمید استیلی مدیر تیم و کرانچار سرمربی تیم به دلیل برخی رفتارها و به خاطر مسایل انضباطی تذکر گرفته بود. قبل از دیدار با کره شمالی و میانمار نیز بارها مسولان تیم به همراه اعضا کادر فنی به این بازیکن به صورت خصوصی تذکر دادند؛ اما مسایل نه تنها برطرف نشد بلکه حواشی این بازیکن تشدید هم شد.

شب گذشته هم یک استوری از سوی اسدی در صفحه شخصی اینستاگرامش با جملاتی عجیب در حدود ساعت 3 بامداد منتشر شد که بازتاب های زیادی داشت.از این رو کرانچار و استیلی امروز به این نتیجه رسیدند برای تداوم نظم تیمی در میان کاروان امید این بازیکن را از اردوی اخراج کنند. طبق تصمیم اتخاذ شده اسدی با اولین پرواز باید به تهران برگردد. حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید این خبر را در گفت و گو با خبرنگاران اعزامی به جاکارتا اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آقای استیلی اگر خیلی به نظم و انضباط علاقه داشت باید همینجا و در تهران قبل از حرکت وضعیت ظاهری بعضی از بازیکنان را که خودشان را اجق وجق درست کرده اند رسیدگی میکرد !
اقا یه گ ه خوردن و غلط کردن اون هم واسه خانومش که اخراج نداره
اینکه ما ملتی عقب افتاده هستیم همین رفتار با جوانی است که بی رحمانه مورد حمله قرار میدهیم.میشد بی سروصدا روی نیمکت قرارش میدادیم.ما کوتوله ها کجا و غولهای اندیشه کجا.
بی انظباطی باید در نطفه خفه شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها