بازدید 3053

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی شمال کشور

کد خبر: ۸۲۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 22 August 2018

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: ترافیک مسیر جنوب به شمال محورکرج-چالوس از میدان امیر کبیر تا کیلومتر ۱۰ سنگین و در طول محور پر حجم است همچنین در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده‌های پیست آبعلی، تونل امام زاده هاشم، امام زاده علی، چلاو، لاسم، پلور تا گزنک و آبسک ترافیک سنگین و پر حجم وجود دارد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه، محدوده تونل شیرگاه گفت: ترافیک در محور قزوین - رشت محدوده‌های رودبار و منجیل نیمه‌سنگین و در طول محور پر حجم است. همچنین در باند شمالی آزادراه تهران - کرج محدوده گرمدره تا پل فردیس نیزترافیک نیمه سنگین دیده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک نیمه سنگین باند شمالی آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا پل حصارک اظهارکرد: در محدوده تهران - قم نیز ترافیک سنگین دیده می‌شود و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رحمانی با اشاره به آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی راه‌های کشور نیز توضیح داد: در محور نور و کناره استان مازندران بارش پراکنده باران و در محور فیروزکوه محدوده گدوک مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی همزمان با تعطیلات پایانی هفته نیز گفت: از روز جمعه (۲ شهریور) برای مدیریت بار ترافیکی در محور کرج به سمت چالوس و در محدوده میدان امیر کبیر از ساعت ۱۴ محدودیت ترافیکی وجود دارد همچنین از ساعت ۱۰ نیز محور مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل