بازدید 2194

پیگرد عضو کنگره آمریکا به دلیل تخلفات مالی

کد خبر: ۸۲۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۴ 22 August 2018

«دانکن هانتر» عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا و همسرش به سوءاستفاده از بیش از 250 هزار دلار پول مبارزات انتخاباتی برای مصارف شخصی متهم شده و تحت پیگرد قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای هیل، دادستان ها با صدور کیفرخواستی اعلام کردند که این نماینده ایالت کالیفرنیا و همسرش از بودجه انتخاباتی برای سفر به ایتالیا و هاوایی، پرداخت هزینه های دندانپزشکی خانواده، شهریه تحصیلی کودکان خود و رفتن به خانه شماری از اقوام و خویشان استفاده کرده اند.

این نماینده متهم است که اسناد دستکاری شده را در اختیار «کمیسیون فدرال انتخابات» گذاشته و مدعی شده که این هزینه ها را برای «سفرهای انتخاباتی»، «صرف شام با داوطلبان و حامیان مالی»، «کارت هدیه» برای امور خیریه و موارد دیگر صرف کرده است.

«نانسی پلوسی» لیدر دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استعفای هانتر شد.

این خبر در روزی منتشر می شود که دو نفر از مشاوران سابق دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دلیل مسائل مالی در دادگاه حاضر شدند.

«پال مانافورت» رئیس پیشین ستاد انتخابات ترامپ در سال 2016 روز سه شنبه در دادگاهی در ایالت ویرجینیا به اتهام فرارمالیاتی، کلاهبرداری بانکی و کتمان حساب ها در بانک های خارجی محاکمه شد.

در همین حال، «مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ نیز در دادگاهی فدرال در نیویورک به پنج فقره فرار مالیاتی، نقض قوانین مالی انتخاباتی و کلاهبرداری بانکی اعتراف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل